O tym, że motocykl z przydomkiem (a może i pod nazwą) Hornet powstanie, zdradził jeszcze w 2018 Fabrice Recoque, szef francuskiego oddziału Hondy. W wywiadzie udzielonym wówczas magazynowi Moto Revue twierdził on, że prace nad motocyklem są na finiszu. Zgodnie ze słowami francuskiego menedżera, nowy Hornet miałby być konkurentem Yamahy MT-07.
Te słowa rzucają pewne światło na to jak mógłby wyglądać nowy model. Bez niej trudno byłoby się połapać co planuje Honda, ponieważ motocykli z takim przydomkiem było w historii aż pięć: sprzedawane wyłącznie w Indiach CB Hornet 160R i jej następca Hornet 2, sprzedawana wyłącznie w Japonii CB 250F oraz CB 600F i CB 900F.
Na tegorocznym stoisku Hondy na targach EICMA pojawiło się coś w rodzaju prototypu, czy, powiedzielibyśmy dokładniej konceptu motocykla, przypominającego dynamicznego miejskiego nakeda w typie KTM-a Duke’a 890. Charakterystycznym elementem jest daleko wysunięte przednie koło, przywodzące na myśl cruisery.
Zdaniem japońskich dziennikarzy motocykl otrzyma silnik o pojemności 755 cm3 – ten sam, który przygotowywany jest dla nowego Transalpa. Jak będzie wyglądał i jeździł nowy Hornet przekonamy się jednak dopiero w przyszłym roku, kiedy motocykl zostanie oficjalnie zaprezentowany.
Przeczytaj także: nowy Transalp.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS