A A+ A++

QINGDAO, Chiny, 19 czerwca 2023 r. /PRNewswire/ — Hisense, czołowy producent urządzeń AGD i elektroniki użytkowej, ponownie znalazł się w pierwszej dziesiątce rankingu chińskich twórców marek globalnych Kantar BrandZ™. Firma zajmuje pozycję na tej prestiżowej liście już siódmy rok z kolei.

15 czerwca 2023 r. Google i Kantar wyróżniły Hisense za zaawansowane zdolności w dziedzinie globalizacji.

Dwoma kluczowymi aspektami, które służą do oceny globalnej ekspansji marek, są marki należące do ich właścicieli i marki wysokiej klasy rozszerzające swoją działalność za granicę. Fakt, że Hisense znalazł się wśród 10 najlepszych globalnych marek przez siedem kolejnych lat wynika z długoterminowego zaangażowania spółki w rozwój Hisense International Brand oraz z wytwarzania przez nią najnowocześniejszych produktów. Spółka zawsze kładła nacisk na lokalność badań i rozwoju, produkcji oraz marketingu, aby efektywnie spełniać zapotrzebowanie rynku lokalnego. W 2022 r. przychody zagraniczne Hisense wyniosły 75,7 mld RMB, co stanowi 41% całkowitych przychodów spółki, a przychody Hisense International Brand stanowiły ponad 83%.

„Aby utrzymać wysoką pozycję, musimy wybić się poza konkurencję na niskim poziomie w kierunku segmentu oferującego wysoką jakość i poszerzać działalność w branżach oferujących produkty z górnej półki” – powiedział Shaoqian Jia, prezes zarządu i dyrektor generalny, który również uważa, że produkty najwyższej jakości są jedynym sposobem na wypromowanie marki na świecie.

W odróżnieniu od lat poprzednich, w tym roku raport wskazuje, że wśród klientów na 11 rynkach zagranicznych na świecie, w tym w Wielkiej Brytanii, USA, Japonii, Francji, Niemczech i Australii, można wyraźnie zaobserwować nowy trend – poszukują oni marek godnych zaufania zarówno pod względem funkcjonalności, jak i ambicji. Tylko dzięki przeniesieniu akcentu z korzystnej oferty cenowej na produkty przyjazne dla użytkownika firma będzie mogła zyskać pozycję na rynku i zdobyć nowych klientów.

Od wytwarzania po tworzenie, od niskich cen po wyroby przyjazne dla użytkownika – Hisense stale oferuje wysokiej jakości produkty, które spełniają potrzeby klientów na całym świecie dzięki innowacyjności technologicznej, zwiększając wpływy globalne marki i wspierając zrównoważony rozwój, a także przyspieszając zyskanie pozycji światowej klasy marki i firmy z najwyższej półki.

Hisense

Hisense to czołowa globalna marka sprzętu AGD i elektroniki użytkowej. Działalność Hisense obejmuje produkty multimedialne (z naciskiem na Smart TV), sprzęt AGD oraz inteligentne informacje IT. W ostatnim czasie firma Hisense notuje gwałtowny rozwój i obecnie działa w ponad 160 krajach.

Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/2103898/image_5027250_36808891.jpg

Logo – https://mma.prnewswire.com/media/2007399/Hisense_Logo.jpg

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOpera Lubelska ma wystartować już we wrześniu, dyrektorką nadal Lendzion. “Jeszcze troszkę się państwo ze mną pomęczycie”
Następny artykułMuzeum Zamoyskich w Kozłówce – wreszcie koniec rewitalizacji