A A+ A++

Brytyjska sieć agencyjna, która kupiła sklepy Thomasa Cooka po upadku tej firmy ogłosiła, że będzie musiała zwolnić 878 z 4500 pracowników. To wynik kryzysu w branży turystycznej i braku chętnych na wycieczki.

Firma Hays Travel przejęła 555 biur z ponad 2000 byłych pracowników Thomasa Cooka, gdy koncern zbankrutował w październiku zeszłego roku. Teraz, jak mówią właściciele firmy, John i Irene Haysowie, ograniczenie w podróżowaniu, jakie nałożył brytyjski rząd na turystów chcących wyjechać do Hiszpanii, spowodowało anulowanie setek tysięcy rezerwacji. Ta decyzja była też bezpośrednią przyczyną zwolnień. Hiszpania jest bowiem głównym kierunkiem wyjazdów wypoczynkowych Brytyjczyków.

„Jesteśmy zdruzgotani, że po wszystkich naszych wysiłkach i ogromnych inwestycjach, stoimy w obliczu utraty cennych pracowników, nie z ich winy – mówią w oświadczeniu właściciele. Jak dodają „dołożyli wszelkich starań”, aby chronić ludzi, w tym tych, którzy byli zatrudnieni, gdy Hays Travel przejął sklepy Thomasa Cooka, ale nie mieli wyboru.

Jak podkreśla John Hays, nie zgadza się z podejściem rządu do zagrożenia w Hiszpanii. – Na Costa del Sol, na Majorce, Teneryfie, Lanzaro … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSenator KO: Jak się dowiedziałem, to mnie ścięło
Następny artykułZamierzasz sprzedać swój bon turystyczny? Sporo ryzykujesz