A A+ A++

Pomimo rosnących cen, wpływy od sprzedawców w ostatnich latach nie wystarczały, żeby utrzymać rynki działające w historycznych dzielnicach Poznania. Jak podkreślają sami kupcy, tradycyjny handel przegrywa konkurencję z internetem i coraz liczniejszymi dyskontami.

Szefową zespołu, który ma wypracować dla rynków nową formułę, została dyrektorka Wydziału Działalności Gospodarczej i Rolnictwa Urzędu Miasta Poznania Joanna Jajus. Należą do niego także między innymi dyrektor Biura Koordynacji Projektów i Rewitalizacji oraz prezes spółki Targowiska Iwona Rafińska.

Zadaniem urzędników będzie określenie co powinno dziać się na targach, kto będzie organizował ich działalność i skąd wziąć na to pieniądze. Prawdopodobnie miasto postawi na kulturę, a nie handel.

Zespół ma przedstawić efekty prac prezydentowi Poznania do końca marca.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł“Pułapka, trzeba uważać”. Możliwa sensacja z udziałem Igi Świątek?
Następny artykułNagrała turystę w drodze na Gęsią Szyję. Tak “wystrojony” atakował szczyt. “Szok i niedowierzanie”