A A+ A++

Od dzisiaj możecie zapoznać się z recenzjami Halo Infinite (w tym naszą opinią, która znajduje się pod tym linkiem). Według pierwszych porównań deweloperzy przeszli długą i ciężką drogę, aby naprawić grę i zapewnić odpowiednio satysfakcjonującą rozgrywkę odbiorcom.

ElAnalistaDeBits postanowił przyjrzeć się warstwie technicznej gry na wszystkich sprzętach, na której odbędzie się – już 8 grudnia – jej premiera. Dzięki opisowi pod materiałem hiszpańskiego twórcy możemy podsumować, że gra – w trybie kampanii, bo wartości w rozgrywkach sieciowych mogą się różnić (szczególnie na PC) – na:

  • Xbox One działa w dynamicznym 1080p (najczęściej jest to 972p) i 30FPS-ach;
  • Xbox One X, w trybie jakości, działa w dynamicznym 2160p (najczęściej jest to 1800p) i 30 FPS-ach;
  • Xbox One X, w trybie wydajności działa w dynamicznym 1440p (najczęściej jest to 1260p) i 60 FPS-ach;
  • Xbox Series S, w trybie jakości, działa w dynamicznym 1080p (najczęściej jest to 1080p) i 30 FPS-ach;
  • Xbox Series S, w trybie wydajności, działa w natywnym 1080p i 60 FPS-ach;
  • Xbox Series X, w trybie jakości, działa w dynamicznym 2160p (najczęściej jest to 1800p) i 60 FPS-ach;
  • Xbox Series X, w trybie wydajności, działa w dynamicznym 2160p (najczęściej jest to 1188p) i 120 FPS-ach;
  • RTX 3080 do 4K i 60 FPS.

Wynik bardzo dobry dla XOX i XSX, stabilny dla XONE i – w mojej opinii – niezbyt zadowalający dla XSS. Słabszy next-gen Microsoftu nie radzi sobie z rzeczoną produkcją i jego posiadacze są skazani na rozgrywkę w Full HD.

Ponadto, ElAnalistaDeBits przedstawił kilka uwag co do rozgrywek na różnych sprzętach. Mówią one chociażby o tym, że Series S w poprzednich wersjach gry działał w trybie wydajności w rozdzielczości 1440p, więc możliwe, że 343 Industries usprawni działanie gry na tymże sprzęcie w ewentualnych patchach. Ponadto, wczytywanie gry na sprzętach Series jest pięciokrotnie szybsze niż w przypadku poprzedniej generacji.

W przypadku wersji na komputery osobiste RTX 3080 wystarcza do grania w 4K i 60 klatkach na sekundę w kampanii fabularnej. Gorzej sytuacja wygląda w trybach sieciowych, gdzie RTX 3070 czy RTX 3060Ti mają problemy ze stabilną rozgrywką na najwyższych czy wysokich detalach w rozdzielczości QHD. Problem jest dość dziwny, ale gracze zwracają na niego uwagę chociażby na subreddicie poświęconym Halo Infinite.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKolejny “odcinek specjalny” przed nami
Następny artykułHokejowa LM: „Indianie” w drodze po piąty tytuł!