Grand Theft Auto 6 powinno się w końcu ukazać w tym roku, jednak jeden z byłych pracowników Rockstara nie pozostawia graczom złudzeń co do oczekiwań w sprawie jakości i płynności animacji.
W wywiadzie dla podcastu Kiwi Talkz, Mike York, czyli jeden z byłych animatorów pracujących dla Rockstar Games wypowiedział się w kwestii swoich oczekiwań co do płynności grafiki w nowym GTA.
GTA 5 w tym momencie daje się uruchomić w 60 klatkach na PlayStation 5, ale pamiętajmy, że oryginalnie jest to gra z czasów PlayStation 3, która pojawiła się na rynku w 2013 roku – twórcy mieli więc całe mnóstwo czasu, aby ją zaktualizować. Jeśli weźmiemy pod uwagę jakość grafiki, którą można było zobaczyć w zwiastunie GTA 6, już nawet utrzymanie w niej stabilnych 30 klatek można będzie rozpatrywać jako niezły wyczyn.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS