A A+ A++

Sprzedaż akcesoriów gamingowych w czasie pandemii
wystrzeliła – w 2021 r. popyt na myszy, klawiatury, słuchawki, czy głośniki dla
fanów cyfrowej rozrywki wzrósł o 6 proc., a przychody branży sięgnęły aż 4,7
mld dol. Od początku br. rynek jednak nurkuje. Trudna sytuacja gospodarcza i
inflacja przyczyniły się do mniejszego zainteresowania tą kategorią produktów.

Jak podaje Futuresource Consulting, gracze zasikają pasa, a
w efekcie sprzedaż odpowiednich gadżetów stopnieje w całym 2022 r. (zarówno pod
względem wartościowym, jak i ilościowym) o 2 proc. To na dotąd dynamicznie
rozwijającym się rynku musi stanowić niemały szok. Analitycy uspokajają jednak
i wskazują, że wciąż zainteresowanie tzw. urządzeniami peryferyjnymi pozostaje
na wysokim poziomie. Prognozują przy tym, że – mimo tegorocznych spadków –
wciąż sprzedaż będzie na pułapie powyżej … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRatusz 1504
Następny artykułZaufanie „Malinogrodu” nadwyrężone