Operatorzy udzielają odpowiedzi na pytania ogólne dotyczące sposobu postępowania, przebiegu ewentualnej choroby, metod profilaktyki, a także na pytania szczegółowe dotyczące indywidualnych przypadków. Infolinia udziela także informacji o wynikach przeprowadzonych testów.
Prócz tego dzwoniący, otrzyma wszelkie informacje kadrowe, płacowe oraz dotyczące ubezpieczeń – w tym np. dane dotyczące wynagradzania za czas kwarantanny.
– Ideą infolinii jest zgrupowanie odpowiedzi w blokach tematycznych, które można wybrać z klawiatury telefonu po połączeniu się z infolinią. Pozwala to na skrócenie czasu konsultacji i otrzymanie odpowiedzi na konkretny temat. Infolinię testowo dla kopalni ROW przygotował Zakład Informatyki i Telekomunikacji PGG S.A. – mówi Tomasz Głogowski z PGG.
(acz)
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS