W Godfall będziemy stale zbierać nowy sprzęt, który ma pomóc naszemu bohaterowi rywalizować z kolejnymi przeciwnikami. Twórcy potwierdzili przygotowanie 125 „opcji broni”, którymi będziemy stale manewrować, wybierając lepsze, decydując się na podkreślenie innej statystyki lub wybierając odpowiednie taktyki. Autorzy pozwolą nam płynnie manewrować orężem, ponieważ podczas misji mamy nawet kilkukrotnie zmieniać broń.
Autorzy zdecydowali się na przygotowanie, jak najpłynniejszego systemu rozwoju postaci, ponieważ gracz nigdy nie ma czuć, że wybrał źle – każda decyzja wpłynie na możliwości herosa i pozwoli nam odblokować nowe ataki czy też zdobyć kolejne umiejętności. W Godfall otrzymamy płynną akcję i właśnie ta dynamika starć ma być zaprezentowana na dosłownie każdym kroku.
Na zaprezentowanym materiale zobaczycie szereg broni, które posiadają swoje statystyki i specjalne zdolności – gracze mają chętnie biegać za kolejnymi surowcami, by stworzyć następne, potężne zabawki, ale deweloperzy zdecydowali się na ułatwienie craftingu. W Godfall będziemy odwiedzać kolejne krainy, gdzie łatwo zdobędziemy surowce do produkcji następnych elementów. Wojownicy nie będą zmuszani do powtarzania misji, by móc zdobyć odpowiednią liczbę elementów do tworzenia.
I jak Wam się podoba Godfall? Sprawdźcie również ostatni gameplay z produkcji oraz zobaczcie przygotowane pudełko.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS