A A+ A++

Agencja Plej rozpoczęła współpracę z firmą FoodCare, wygrywając przetarg na obsługę projektu komunikacyjnego marki Gellwe. Od piątku, 25 listopada, w telewizji można zobaczyć billboardy sponsorskie stworzone przez Plej i Papaya Films. Za obsługę mediową odpowiada Initiative, a za aktywności reklamowe marki w social mediach – agencja Open Gate.

W ramach współpracy powstały także za 6-sekundowe bumpery do digitalu oraz sesja zdjęciowa na planie dedykowana dalszym działaniom komunikacyjnym.

– Marki z portfolio FoodCare są doskonale rozpoznawane przez większość Polaków, a Gellwe to synonim najlepszych tradycji kulinarnych i produktów do pieczenia najwyższej jakości. Jesteśmy głęboko przekonani, że nasze wieloletnie doświadczenie współpracy z markami spożywczymi pomogło nam sprawnie odnaleźć się w świecie Gellwe i w pełni odpowiedzieć na potrzeby zaadresowane przez zespół kliencki. Mamy nadzieję, że ten projekt to początek długiej i owocnej współpracy – powiedział Łukasz Gumowski, creative partner w Plej.

Gellwe jest częścią polskiego koncernu FoodCare i ekspertem w spełnianiu najsłodszych zachcianek całych rodzin. Oferuje szerokie portfolio produktów od wspaniałych deserów: galaretek, bitej śmietany Śnieżki, budyni, kisieli, Słodkich Kubków, aż po mieszanki do domowego przygotowania ciast, takich jak: Karpatka, Kremówki, Babka cytrynowa, babeczki, w tym linii dedykowanej dzieciom z licencją Psi Patrol oraz serników na zimno. Konsumenci cenią nie tylko doskonały smak produktów Gellwe, ale przede wszystkim fakt, że produkowane są z najlepszych surowców, bez oleju palmowego, sztucznych barwników czy syropu glukozowego.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDziedzictwo kulturowe na pograniczu polsko – niemieckim – rowerem przez powiat nowosolski
Następny artykułGliwicka onkologia prowadzi innowacyjne leczenie