A A+ A++

L’Oeuvre d’Orient to organizacja non profit, która stara się pomagać chrześcijanom na wschodzie. Jednak France Inter twierdzi, że reklama zawierająca słowo “chrześcijanin” narusza świeckość rozgłośni.

“Stacja France Inter jest wrażliwa na zaangażowanie i pragnąca wesprzeć L’Oeuvre d’Orient”, zaproponowała alternatywę, polegającą na mówieniu w materiale zamiast o wschodnich chrześcijanach – o dziele na rzecz Bliskiego Wschodu” – przekazał rzecznik prasowy rozgłośni.

Organizacja jednak odrzuciła ten pomysł.

Czytaj także:
Odpowiedź Hiszpanii na „dejanopawlizację” w Polsce…
Czytaj także:
Jasne stanowisko Francji. Paryż grozi wetem

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułW czwartek śnieg
Następny artykułLandsbergis: Chcemy, by Polska była liderem w regionie