A A+ A++

Ford Tourneo Connect to pierwszy owoc porozumienia, które Volkswagen i Ford zawarły w połowie 2020 roku. Firmy podpisały wówczas umowy dotyczące wspólnych projektów w segmentach samochodów użytkowych, elektrycznych i autonomicznych. Stąd Tourneo Connect będzie produkowany wyłącznie w fabryce Volkswagena w Poznaniu na jednej linii z VW Caddy i eksportowany na cały świat.

W przypadku amerykańskiego koncernu to pierwszy w historii samochód użytkowy stworzony w kooperacji z niemiecką marką. Jednocześnie Ford kolejny raz decyduje się na produkcję w Polsce – była już montownia Escorta w Płońsku, Ka jako bliźniak Pandy powstawał w zakładzie Fiata w Tychach.

Ford Tourneo Connect tylko z Polski

Tourneo Connect pod względem stylistycznym zyskał elementy charakterystyczne dla współczesnego designu Forda. Z przodu dominuje atrapa chłodnicy tak wielka, że nie powstydziłby się jej nawet Explorer. Do tego w wersji Sport są jeszcze dwa pasy przez środek karoserii, a w nawiązującej do SUV-ów odmianie Active nawet 17-calowe dwukolorowe alufelgi. Na pokładzie samochód oferuje miejsce dla siedmiu osób, zarówno w modelach z krótkim rozstawem osi L1, jak i długim rozstawem osi L2. Gdy drugi i trzeci rząd siedzeń nie są używane, można je złożyć, pochylić lub wymontować, aby uzyskać ładownię na sprzęt roboczy lub sportowy. Przedni fotel pasażera składa się na płasko, dlatego nowy Ford potrafi przewieźć rzeczy o długości do 3 m ( kajaki, meble do samodzielnego montażu czy deski).


Ford Tourneo Connect

/

Ford

/

Charlie Magee


Ford Tourneo Connect – pojemność bagażnika

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp
Subskrybuj
Powiadom o
guest

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTerytorialsi odkryli koczowiska imigrantów po stronie białoruskiej [WIDEO]
Następny artykułSystem 3E z ambitnymi planami i Grzegorzem Krychowiakiem na pokładzie