A A+ A++

Konsumenci stają się coraz bardziej wymagający. – Firmy powinny być skoncentrowane na tym, jakie są oczekiwania konsumentów. Te oczekiwania są coraz bardziej wymagające – mówił Robert Olesiński, dyrektor regionalny ds. korporacyjnych, Region Północno-Zachodni, ING Bank Śląski, w rozmowie przeprowadzonej za kulisami gali Diamentów Forbesa. Z badania przeprowadzonego przez I … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNowe rekordy na Wall Street
Następny artykułZagadkowe zachowanie się jena?