Kiedy wiosną 2018 r. Stokrotka wchodziła w skład grupy handlowej Maxima, miała 440 sklepów i zatrudniała 8,7 tys. osób. Dziś firma z Lublina ma prawie dwa razy więcej marketów. Zwiększyła zatrudnienie do ponad 11 tys.
Rozmowa z Krzysztofem Trojanowskim, członkiem zarządu, dyrektorem operacyjnym Stokrotki
Jacek Brzuszkiewicz: Ostatnio jechałem z Lublina do Zamościa. Po drodze naliczyłem chyba pięć sklepów marki Stokrotka. M.in. w Lublinie przy ul. Krężnickiej, w Prawiednikach, nawet w Krzczonowie. Aha i jeszcze w centrum Lublina kupiłem jogurt. Niezły rozmach?
Krzysztof Trojanowski: To prawda. Każdego roku uruchamiamy co najmniej sto nowych sklepów. 2022 zapowiada się rekordowo, bo spodziewamy się, że będzie ich około 150. W tej chwili mamy 855 sklepów, niebawem otworzymy dziewięćsetny. Plany na przyszły rok? Tysiąc Stokrotek.
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS