YES świętuje Pride Month akcją #YESforLove. Każda osoba, która w czerwcu kupi pierścionek zaręczynowy, ma szansę otrzymać obrączki w prezencie od YES, gdy w końcu związki partnerskie w Polsce zostaną zalegalizowane.
Już od kilku lat Polska jest na ostatnim miejscu wśród krajów Unii Europejskiej jeżeli chodzi o traktowanie osób LGBTQ+ z uwzględnieniem ochrony przed dyskryminacją i mową nienawiści, wsparcia życia rodzinnego czy równości prawnej. Osobom nieheteronormatywnym żyje się u nas najgorzej w Europie i w żadnej sferze nie mogą liczyć na wsparcie państwa.
Tymczasem w styczniu 2023 roku Europejski Trybunał Praw Człowieka w Strasburgu wydał przełomowy wyrok, według, którego państwa mają obowiązek uznać związki tej samej płci i zapewnić im ochronę prawną. Niestety Polska wciąż nie podjęła żadnych kroków prawnych, by uregulować status związków jednopłciowych, a Trybunał nie może narzucić zmian ustawodawczych. Czy jest szansa, aby coś się w tej sprawie zmieniło?
– Od lat w swoich reklamach pokazujemy Polskę tolerancyjną i przyjazną wszystkim, w tym osobom LGBTQ+, bo w takim kraju chcielibyśmy żyć i wierzymy, że każdy z nas może zawalczyć o to, by było to możliwe – mówi Justyna Lach, dyrektorka marketingu firmy YES. – W naszej ostatniej kampanii #JestemPrzyszłościa można zobaczyć ślub pary jednopłciowej, bo uważamy że jest to prawo, które powinno być równe dla wszystkich. W miesiącu dumy chcemy o tym mówić głośniej.
YES ma z tej okazji kampanię nagłaśniającą potrzebę legalizacji związków jednopłciowych. Każda osoba, która w czerwcu kupi pierścionek zaręczynowy, może otrzymać obrączki w prezencie właśnie wtedy, gdy w końcu związki partnerskie zostaną zalegalizowane. Wystarczy, że na instagramie wrzuci zdjęcie z zaręczyn z opisem #YESforLove.
YES wytypował 4 kultowe modele ze swojej oferty – obrączki te będą symbolizowały nie tylko miłość, ale też równość i wolność.
– Jesteśmy całym sercem za równością, sprawiedliwością, szacunkiem i otwartością – mówi Justyna Lach. – Im głośniej będziemy domagać się legalizacji związków jednopłciowych, tym większa jest szansa, że to się w Polsce stanie.
Tu znajdziecie nasze podsumowanie zeszłorocznych inicjatywy marek, które wspierają społeczność LGBTQ+
Marketerzy dostrzegli fakt, że w social mediach pojawił się odwrót od wyidealizowanych obrazków i nastąpił zwrot w stronę „prawdziwego” życia. Z tego powodu coraz więcej działań marketingowych skupia się dziś na pomijanych dotąd mniejszościach. To marketing inkluzywny, którego definicje rozwinęliśmy w naszym Trendbooku 2023.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS