Zarówno w pierwszym, jak i drugim treningu Długodystansowych Mistrzostw Świata na Circuit of the Americas, Ferrari wywalczyło trzy pozycje w pierwszej piątce. W FP1 najwyżej znalazł się prywatny zespół AF Corse, a w FP2 dwa fabryczne hipersamochody.
W pierwszym treningu Robert Kubica z czasem 1:54,034 zapewnił ekipie drugie miejsce w tabeli. Podczas popołudniowej sesji poprawił się o ponad półtorej sekundy, co przełożyło się na piąty najszybszy czas ze stratą czterech dziesiątych sekundy.
Trzecie miejsce wywalczyło #20 BMW M Team WRT. Cadillac potrzymał dobre tempo i uplasował się na czwartej lokacie. Toyocie udało się awansować z dziesiątej na szóstą pozycję. Siostrzana załoga BMW przegrała z nią o 0,003 sekundy,
Dopiero za nimi znalazło się Porsche. Hertz Team Jota zajęła ósme i dziewiąte miejsce, a fabryczne Porsche Penske Motorsport trzynaste i siedemnaste. Proton Competition znalazł się po środku na piętnastej pozycji.
W klasie LMGT3 #82 TF Sport wywalczyło lepszy czas od Vista AF Corse, które tym razem nie zajęło pierwszego miejsca, lecz uzyskało drugi i trzeci najszybszy pomiar. Dużą niespodzianką na czwartej lokacie był Lexus.
Porsche i Lamborghini, które zamknęły tabelę w pierwszym treningu przebiły się do pierwszej dziesiątki. #60 Iron Lynx uplasowało się na piątym, a #91 Manthey Ema na szóstym miejscu. Pierwszą dziesiątkę zamknęło #81 TF Sport, #27 Heart of Racing Team, #46 Team WRT i #59 United Autosports.
Harmonogram 6. rundy WEC:
piątek, 30 sierpnia; 19:40 – pierwszy trening
sobota, 31 sierpnia; 00:10 – drugi trening
sobota, 31 sierpnia; 18:40 – trzeci trening
sobota, 31 sierpnia; 22:00 – kwalifikacje
niedziela, 1 września; 20:00 – wyścig
wyniki:
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS