A A+ A++

Ponad połowa ankietowanych kierowców wskazała na brak dostępu do sanitariatów a w szczególności do toalety. Podobnie oceniony został poziom dostępności miejsc parkingowych w tych lokalizacjach, w których na ogół nie ma parkingu bądź liczba miejsc parkingowych jest zbyt mała i niewystarczająca w porównaniu do potrzeb, lokalizacjach z ankiety Fundacji Truckers Life, przeprowadzonej we współpracy z partnerami: Uta oraz Transport i Logistyka Polska. 

Czytaj więcej

Historyczne wyniki LOT Cargo

Kierowcy skarżyli się przede wszystkim na zbyt długi czas oczekiwania na załadunek/rozładunek, ale również, co istotne, na złą komunikację z obsługą, wymieniając jako normę w tych miejscach: brak szacunku wobec kierowców, arogancję, niekompetencję oraz zmuszanie kierowców do wykonywania dodatkowych czynności, które nie należą do zakresu ich pracy, jak np. samodzielny rozładunek / załadunek. 

– 56,3% kierowców źle ocenia czas obsługi, zwracając uwagę na długi czas oczekiwania na wjazd, awizację, załadunek, dokumenty oraz nieprzestrzeganie wyznaczonych godzin i kolejki;

– 41,9% kierowców ocenia jakość obsługi jako nieprofesjonalną, wskazując brak odpowiedniej komunikacji np. o przyczynach opóźnień, brak znajomości języka, niemiłe i aroganckie zachowanie, opieszałość personelu;

– w niemal co drugiej lokalizacji brakuje sanitariatów, 

– 52,5% kierowców wskazało, iż w miejscach tych brakuje dostępu do prysznica,  

– 41,3% do toalety; 

– 48,5% kierowców zwraca uwagę na brak lub niewystarczającą liczbę miejsc parkingowych. 

Fundacja uważa, że Potrzebne są natychmiastowe zmiany legislacyjne oraz inne podejście klientów. 

Czytaj więcej

Wśród firm kupujących i świadczących usługi transportu powstała Trucking Collaborative Platform, która stawia sobie za cel opracowanie standardów obsługi kierowców i transportu drogowego. Członkowie platformy zakładają, że wdrożenie standardów nastąpi najpóźniej do 2025 roku. Do platformy należą: Barton Transport, Grupa BMW, Grupa H&M, Ikea Supply, MAN, Postnord, Raben, Scania, i Grupa Volvo. 

IRU szacuje, że w Europie brakuje 300 tys. kierowców i alarmuje, że brak będzie pogłębiać się wraz z odejściem na emeryturę licznych roczników powojennego boomu i brakiem dopływu nowych sił zarówno z krajów unijnych jak i Białorusi oraz Ukrainy. 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJak ułatwić pozycjonowanie strony WWW na WordPress?
Następny artykułТвердого отказа нет. В Британии разъяснили позицию по истребителям для Украины