A A+ A++

Debiut siedmiokrotnego zdobywcy Złotej Piłki przeciwko meksykańskiej drużynie Cruz Azul i pierwszy występ w podstawowym składzie z Atlanta United w Leagues Cup to dwa z trzech najczęściej oglądanych meczów telewizyjnych przed drugą częścią sezonu MLS. Tylko w stacji Univision jego debiut przyciągnął 1,75 miliona widzów.

“Messimania” spowodowała, że tysiące fanów piłki nożnej na całym świecie próbuje zdobyć koszulki Interu Miami z nazwiskiem słynnego Argentyńczyka. Fałszerze doskonale wyczuli koniunkturę i bezwzględnie to wykorzystują. Na przykład w sklepie internetowym Etsy można kupić podrobione koszulki Messiego za mniej niż 30 dolarów. Dla porównania, oficjalna replika klubowej koszulki argentyńskiego mistrza świata w sklepie MLS Store kosztuje 125 dolarów.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł50 gier RPG na Xboksach. Microsoft otwiera się na japońskiego wydawcę
Następny artykułKolizja z udziałem Jerzego S. Ruszył proces