A A+ A++

Bohater reklamy podaje podstawowe fakty dotyczące Pyralginy: to lek używany do pozaszpitalnego leczenia silnego bólu, zawiera substancję czynną uwalniającą się już po pięciu sekundach od zastosowania. Podsumowuje to slogan „Nr 1 na silny ból”

W podobnej konwencji był utrzymywany spot Pyralginy emitowany dwa lata temu.


 

Kreację nowej kampanii przygotowała agencja reklamowa Red8. Spot nakręcił Piotr Uznański, wyreżyserował Dobromił Sudak, realizacją zajęło się Dynamo Film, a postprodukcją – ICE Images.

Działania reklamowe Pyralginy są realizowane przede wszystkim w telewizji. Za planowanie i zakup mediów dla Polpharmy odpowiada dom mediowy Mediacom Warszawa.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp
Subskrybuj
Powiadom o
guest

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJak bezpiecznie przechodzić przez ulicę? (ZDJĘCIA)
Następny artykułRekordowe prawie 400 zgłoszeń do Złotych Spinaczy