Skrzypek będzie odpowiadała za rozwój zespołu, automatyzację i optymalizację procesów oraz skalowanie wykorzystania autorskiej technologii w poprawie efektywności kampanii SEM.
– Powierzenie jej stanowiska head of SEM jest wynikiem najlepszego wśród kandydatów zrozumienia potrzeb tak dużego zespołu, jakim jest aktualnie dział SEMowy. Jej strategiczne podejście do planowania i wdrażania zmian, poprzedzone zawsze analizą codziennych wyzwań, będzie nieocenioną pomocą przy realizacji naszych kluczowych zadań – mówi Magdalena Pobikrowska, head of Biddable Media w SalesTube.
Ewa Skrzypek dołączyła do SalesTube w 2019 roku jako senior SEM manager. Karierę w branży zaczynała w 2007 w agencji marketingowej, żeby następnie przejść na stronę klienta i zajmować się szerszym zakresem reklamy digitalowej – również afiliacją, FB i innych sieci PPC. Prowadziła kampanie na kilkudziesięciu rynkach europejskich i azjatyckich.
W GroupM zarządzała 12-osobowym zespołem i w ciągu 6 lat współpracowała z takimi klientami jak Nivea, Biedronka, Leroy Merlin, Alior Bank, Huawei Nest Bank, Citi Bank, AVON, Orlen, PKP Intercity, USP Zdrowie czy Wittchen.
Ukończyła Psychologię Kliniczną na SWPS w Warszawie ze specjalizacjami Psychologia Zachowań Konsumenckich oraz Marketing i Reklama.
Ewa Skrzypek będzie raportować do Magdaleny Pobikrowskiej, head of Biddable Media.
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS