A A+ A++

Jak prowadzić marketing B2B? Trzeba być autentycznym, mieć spójną komunikację, jasne wartości i value proposition i stawiać na… agile.

Ewa Kryj-Satalecka to rzeczniczka prasowa i dyrektorka komunikacji w Asseco Poland, a także podcasterka. Z Ewą rozmawiamy dlaczego powinniśmy generować popyt, a nie leady, jak określać DNA i value proposition i robić z nich użytek, czy dlaczego powinniśmy postawić na zwinną strategię i działania agile.

– Trzeba mieć bardzo jasną wizję tego, kim się jest, jakie problemy rozwiązują jej produkty, jakie mamy wartości i oczywiście czego pragnie klient. Na tej podstawie trzeba zdefiniować konkretne cele – tylko wtedy można stworzyć skuteczny miks działań marketingowych i spójną komunikację. Nie chodzi o to, aby robić dużo tylko skutecznie – mówi Ewa Kryj-Satalecka.

Sprawdź najnowszy odcinek NowyMarketing Podcast.

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułТимошенко може позбавити мандата ірпінського депутата від “Батьківщини” Пікулика – ЗМІ
Następny artykułBezpieczne Ferie – Zima w Markach 2023