A A+ A++

Low Rider El Diablo to ukłon w stronę stylistyki inspirowanej gangsterskimi maszynami, typowymi dla Zachodniego Wybrzeża USA. Tę wersję najłatwiej opisać słowem “ostentacyjność” – wszystkiego jest tutaj dużo i nie ma mowy by ktokolwiek przeszedł obok tego sprzętu obojętnie. Krzykliwy charakter tej wersji podkreśla ręcznie nakładany lakier o krwistoczerwonej barwie. O porządne brzmienie audio dba natomiast system audio Rockford Fosgate.

Low Rider El Diablo to współczesna odsłona kultowego FXRT z 1983 roku – stylowa maszyna, która zapewnia osiągi sportowego turystyka. Low Rider El Diablo to kombinacja turystyka i sportu rozumianego po amerykańsku, co oznacza potężny piec Milwaukee-Eight 117 o pojemności 1923 cm3. Globalna produkcja tego modelu będzie ograniczona tylko do jednej serii w ilości 1500 szt., które trafią do autoryzowanych dealerów Harley-Davidson jesienią 2022 roku. Sugerowana cena detaliczna wynosi 31 060 EUR.

Bazą modelu Low Rider El Diablo jest motocykl Harley-Davidson Low Rider ST. Limitowaną serię modelu Low Rider El Diablo wyróżnia malowanie w stylu custom stworzone przez Gunslinger Custom Paint. W misternym schemacie malowania na początku nakładana jest połyskliwa czerwień El Diablo Bright Red, następnie jasnoczerwona warstwa Bright Red Sunglo, a później paski i warstwy ciemnych odcieni czerwieni El Diablo Dark Red oraz Dark Red Pearl, zanikające wokół paneli w celu podkreślenia głębi. Po zdjęciu maskowania w oczy rzucają się wyeksponowane powierzchnie w kolorze El Diablo Bright Red na kufrach, bokach zbiornika, błotnikach i owiewce. Następnie nakłada się ręcznie pinstriping w kolorze Pale Gold. Lakier El Diablo Bright Red Sunglo jest mieszany z przyciemnionym lakierem bezbarwnym, aby stworzyć efekt „candy”.

Czarne wykończenia całego zespołu napędowego, przodu i wydechu podkreślają schemat malowania El Diablo. Obręcze z odlewu aluminium Radiate są wykończone w kontrastującym matowym ciemnym brązie.

Model Low Rider El Diablo posiada fabrycznie zainstalowany system audio zaprojektowany z myślą o wydajności i idealnym dopasowaniu do owiewki. Wzmacniacz z technologią cyfrowego przetwarzania sygnału (DSP) opracowany wspólnie przez Harley-Davidson i Rockford Fosgate został specjalnie zaprojektowany do pracy w motocyklu. System łączy się z urządzeniem mobilnym przez Bluetooth i odtwarza zapisane lub przesyłane strumieniowo pliki dźwiękowe przez parę wbudowanych dwudrożnych głośników.

W skład systemu wchodzi para 5,25-calowych głośników niskotonowych i dwa zdalne głośniki wysokotonowe zapewniające doskonałą jakość dźwięku. Bluetooth 4.2 zapewnia stabilne połączenie bezprzewodowe z większością urządzeń przy minimalnej kompresji, co gwarantuje wyjątkową jakość dźwięku. Kompaktowy 250-watowy wzmacniacz zamontowany w owiewce zapewnia wyraźny, czysty dźwięk przy każdej głośności.

Aplikacja mobilna Rockford Fosgate obsługująca system, oferuje wiele użytecznych funkcji, takich jak automatyczna regulacja głośności (AVC), która umożliwia regulację głośności bez użycia rąk w zależności od prędkości pojazdu, regulowany 7-pasmowy korektor, aktualizację oprogramowania i konfigurator systemu krok po kroku.

Główne cechy modelu Low Rider™ El Diablo

  • Kształt montowanej na ramie owiewki jest inspirowany klasyczną owiewką modelu FXRT Sport Glide®, najczęściej używaną w kreacjach custom w stylu West Coast.
    • Wydajność aerodynamiczna została opracowana na podstawie analizy obliczeniowej dynamiki płynów (CFD) i testów w warunkach rzeczywistych.
    • Otwory wentylacyjne Softail™ Splitstream ograniczają zawirowania powietrza wokół głowy kierowcy przy prędkościach autostradowych.
    • 6-calowa szyba przednia w odcieniu Dark Smoke.
    • Pojedynczy reflektor LED o przekątnej 5,75 cala.
  • Silnik Milwaukee-Eight™ 117 V-Twin z precyzyjnym chłodzeniem olejem i powietrzem to nowy pułap momentu obrotowego i pojemności w montowanych fabrycznie układach napędowych Harley-Davidson®. Ten silnik zapewnia wyjątkowe osiągi i niesamowite wrażenia na drodze.
    • Pojemność 117 cali (1923 cm3).
    • Moment obrotowy 168 Nm przy 3500 obr./min.
    • Wysokowydajny wałek rozrządu jest dostosowany do pojemności i przepływu powietrza w celu maksymalizacji wydajności.
    • Wysokowydajny, dostrojony wlot powietrza Heavy Breather z odsłoniętym filtrem skierowanym do przodu dostarcza więcej powietrza do silnika, aby wytworzyć ekscytujący moment obrotowy w średnim zakresie i dodatkowo nadaje motocyklowi stylistyki hot rod.
    • Wysokowydajny wydech typu shotgun 2w-2 jest dostrojony tak, aby zapewnić płynny i szeroki moment obrotowy w średnim zakresie, jednocześnie generując rasowy dźwięk.
    • Wałki wyrównoważające redukują wibracje na biegu jałowym, zwiększając komfort jazdy.
  • Wyższe zawieszenie typu monoshock podnosi tył motocykla, aby poprawić komfort jazdy i zwiększyć kąty pochylenia.
  • 43 mm odwrócony widelec.
  • Dwie tarcze hamulcowe z przodu.
  • Najwyższej jakości opony Michelin® Scorcher® 31 (przód 110/90B19, tył 180/70B16) poprawiają właściwości jezdne i prowadzenie.
  • Cyfrowy wyświetlacz ukryty na kierownicy nadaje motocyklowi wygląd maszyny “bez zegarów”.
  • Głębokie pojedyncze siodło pomaga utrzymać kierowcę na miejscu podczas agresywnego przyspieszania i pokonywania zakrętów.
  • Jednocalowa kierownica zamontowana na czterocalowych, cofniętych do tyłu wspornikach to element w stylu West Coast, który ustawia motocyklistę w agresywnej pozycji na maszynie.
  • Niskoprofilowa konsola na zbiorniku.
  • Światła hamowania/tylne LED.
  • Port ładowania USB.
  • Układ ABS i tempomat.
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRzadka operacja w Szpitalu im. Żeromskiego: 14-letniemu chłopcu wydłużono kości
Następny artykułOla Żuraw z “Top Model” wyszła za mąż. Miała na sobie obłędną suknię ślubną