A A+ A++

To platformy w rodzaju Allegro czy Amazona najszybciej zdobywają nowych klientów i stają się głównym miejsce na zakupy online.

Z już trzeciej edycji badania IRCenter analizującego ścieżki zakupowe on-line w Polsce wynika, że 34 proc. ankietowanych rozpoczyna szukanie produktów od platform handlowych typu Allegro czy Amazon. „Rzeczpospolita” jako pierwsza publikuje wyniki tych badań. Taka liczba zwolenników platform oznacza wzrost o 5 pkt proc. w stosunku do edycji badania z 2019 r. i ten kanał zyskuje zdecydowanie najszybciej. Sklepy internetowe jako początek procesu zakupowego wskazało 16 proc. badanych i zyskały jedynie 1 pkt proc.

Z kolei 13 proc. wymienia stronę internetową producenta – to akurat spadek o 1 pkt. proc., taki sam spadek do 12 proc. odnotowała tez liczba zwolenników wyszukiwarki Google jako początku procesu zakupowego. 8 proc. wskazało tez porównywarki cenowe.

– Struktura miejsc, gdzie internauci zaczynają zakupy nieco się zmieniła, jeszcze wzrosła rola platform handlowych. Wśród nich liderem pozostaje Allegro, której popularność rośnie. Pakiet Allegro Smart! powoduje jeszcze częstsze korzystanie z tej platformy. Większość Polaków, którzy kupili produkt na Allegro, wskazują ten serwis jako regularne miejsce zakupów. Inne sklepy on-line to stałe miejsce zakupów dla 34 proc. Pol … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTrasa Mediolan-San Remo 2020
Następny artykułBoeing 747 narysował kangura na niebie i leci na “cmentarzysko”. To ostatni lot Jumbo Jeta Qantas