A A+ A++

Mieszkańcy dzwoniący na infolinię Biuro Poznań Kontakt mogą zarezerwować wizytę w urzędzie bez rozmowy z drugim człowiekiem.

Na pewno robot jest w stanie odebrać więcej połączeń od człowieka, który obsługuje na linii.

– mówi kierownik Oddziału Rozwoju Usług Biura Poznań Kontakt Marta Wabińska.

Taka rezerwacja może być dokonana do Wydziału Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych, Wydziału Gospodarki Komunalnej i Urzędu Stanu Cywilnego.

A jak zachowa się robot, kiedy powiemy coś zupełnie spoza kryptu?

W takiej sytuacji jeszcze raz zapyta

– odpowiada Krzysztof Rogala ze stanowiska do spraw automatyzacji i komunikacji online Biura Poznań Kontakt.

Natomiast, jeżeli będziemy mieli taką sytuację, że ani my, ani robot, nie będziemy się w stanie porozumieć, to wtedy zostanie to przekierowane do pracownika po naszej stronie.

– dodaje.

E-konsultantka ma odciążyć miejską infolinię i pozwolić na odebranie większej liczby telefonów. Narzędzie cały czas jest rozwijane przez urzędników.
Wprowadzenie sztucznej inteligencji nie wiązało się ze zwolnieniem żadnego człowieka.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMecz poranionych drużyn
Następny artykułKandydat KO na prezydenta Ostrowa Wlkp.: Koniec eldorado w miejskich spółkach