Mieszkańcy dzwoniący na infolinię Biuro Poznań Kontakt mogą zarezerwować wizytę w urzędzie bez rozmowy z drugim człowiekiem.
Na pewno robot jest w stanie odebrać więcej połączeń od człowieka, który obsługuje na linii.
– mówi kierownik Oddziału Rozwoju Usług Biura Poznań Kontakt Marta Wabińska.
Taka rezerwacja może być dokonana do Wydziału Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych, Wydziału Gospodarki Komunalnej i Urzędu Stanu Cywilnego.
A jak zachowa się robot, kiedy powiemy coś zupełnie spoza kryptu?
W takiej sytuacji jeszcze raz zapyta
– odpowiada Krzysztof Rogala ze stanowiska do spraw automatyzacji i komunikacji online Biura Poznań Kontakt.
Natomiast, jeżeli będziemy mieli taką sytuację, że ani my, ani robot, nie będziemy się w stanie porozumieć, to wtedy zostanie to przekierowane do pracownika po naszej stronie.
– dodaje.
E-konsultantka ma odciążyć miejską infolinię i pozwolić na odebranie większej liczby telefonów. Narzędzie cały czas jest rozwijane przez urzędników.
Wprowadzenie sztucznej inteligencji nie wiązało się ze zwolnieniem żadnego człowieka.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS