A A+ A++

Wydźwięk publikacji w większości pozytywny

Ponad 64% materiałów w portalach internetowych dotyczących Dnia Szpilek było pozytywnych, a prawie 26% – neutralnych. Redaktorzy informowali w portalach internetowych o myśli przewodniej akcji i zachęcali do zaangażowania się w pomoc dla potrzebujących dzieci. Pojawiły się jednak również głosy krytyki, stanowiące 10% wszystkich publikacji. Dotyczyły one zarzutów promowania marki na szkodzie innych, czy też kwoty 2 zł, którą sklep miałby przekazać za każde poprawne oznaczenie, co według niektórych nie było proporcjonalne do zarobków generowanych przez firmę. Komentowano również rygorystyczny regulamin inicjatywy.

strzałka

Wśród najbardziej zasięgowych portali internetowych, które pisały na ten temat znalazły się: Plejada.pl, Pomponik.pl, Wyborcza.pl, o2.pl, Fakt.pl, Gwiazdy.wp.pl i Radiozet.pl.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMorawiecki o danych GUS: To zasługa naszego genu przetrwania
Następny artykułEkspert: Żaden system zdrowotny nie jest w stanie wytrzymać powtórki z Lombardii