Prezentacja nowych modeli Mercedesa, pokazy mody i schłodzone prosecco – za nami druga edycja Dnia Kobiet w gdańskim salonie Mercedes-Benz Witman. Podczas wydarzenia zaproszone panie były świadkami pokazów kolekcji gdyńskiej projektantki Karoliny Kalskiej, a także kameralnej prezentacji najnowszego Mercedesa-Benz GLB. W wydarzeniu wzięło udział blisko 200 kobiet.
Wydarzenie She’s Mercedes x She’s Kalska to ukłon w stronę kobiecości, ale nie tylko ze względu Dnia Kobiet, to przede wszystkim docenienie płci pięknej jako ważnej grupy docelowej marek motoryzacyjnych. Dobitnie potwierdzają to liczby – w końcu co piąty nabywca Mercedesa jest kobietą. Panie stanowią około 35 proc. klientek aut kompaktowych, a w 80 proc. wpływają na decyzję o zakupie pojazdu. Tegoroczna edycja imprezy – podobnie zresztą jak przed rokiem – połączyła modę i motoryzację.
– Projekt She’s Mercedes bardzo często kojarzony jest wyłącznie z motoryzacją. A tak naprawdę celem tego projektu jest wzajemne inspirowanie się kobiet – motywowanie do realizacji planów, osiągania sukcesów i spełniania marzeń. Oczywiście czasami tym planem jest zakup Mercedesa – wyjaśnia Katarzyna Graj z Mercedes-Benz Witman.
Sobotni wieczór rozpoczął się od przywitania gości przez prezes firmy Mercedes-Benz Witman – Olgę Witman.
Podczas kilkugodzinnego wydarzenia panie zobaczyły łącznie trzy pokazy mody, w tym dwie kolekcje trójmiejskiej projektantki Karoliny Kalskiej. Podczas pokazu otwierającego modelki zaprezentowały się w kimonach, natomiast w finałowym pokazie goście poznali kolekcję o nazwie “She’s Mercedes x She’s Kalska”.
Trzeci pokaz skierowany był do największych miłośników marki Mercedes-Benz, bo pokazano w nim odzież z linii AMG Performance Wear. Co ciekawe, gdański salon Mercedesa jest jedynym miejscem w Polsce, w którym można nabyć tę odzież.
Podczas imprezy organizowanej w salonie Mercedes-Benz… nie mogło zabraknąć wątku motoryzacyjnego. Jedną z gwiazd wieczoru był najnowszy Mercedes-Benz GLB. O absolutnej nowości spod znaku trójramiennej gwiazdy opowiedział Paweł Stefaniak, szef sprzedaży Mercedes-Benz Witman.
GLB to samochód łączący cechy SUV-a i minivana. Nie jest jedynie wypełnieniem brakującej luki między modelami GLA i GLC, to tak naprawdę zupełnie nowy pomysł Mercedesa na auto rodzinne. Jest pragmatyczny, nowoczesny, a do tego atrakcyjnie wygląda i dostępny jest w przystępnej cenie. Więcej o tym modelu przeczytasz w naszych testach.
Nie był to jedyny model zaprezentowany tego wieczoru. Panie mogły z bliska przyjrzeć się niewielkim, ale niezwykle drapieżnym modelom ze stajni AMG – A 45 S oraz CLA 45 S.
Po zakończeniu oficjalnej części wieczoru, panie mogły oddać się kuluarowym rozmowom przy lampce prosecco, aromatycznej kawie czy sushi. Wydarzenie poprowadził dziennikarz Tomasz Galiński.
Czytaj także: AMG Brand Center Gdańsk – pierwszy taki salon w Europie
Czytaj także: GLB – absolutna nowość Mercedesa
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS