A A+ A++

Sztuczna inteligencja funkcjonuje w biznesie od bardzo dawna, ale obecnie jest w fazie niesamowicie burzliwej transformacji. Przechodzimy do modeli generatywnych, opartych na potężnych modelach językowych. Dzięki temu łączą one świat, który wcześniej zajmował się głównie >>działaniami w tle<<, z komunikacją z klientem czy pracownikiem – przekonywał Grzegorz Chudek, dyrektor zarządzający Accenture podczas 16. Kongresu Bankowości Detalicznej. 

Zdaniem eksperta reprezentującego globalną firmę świadczącą usługi w obszarze technologii cyfrowych, GenAI może wpływać na dwa główne obszary: przychodowy i kosztowy. 

„Pierwsza oznacza możliwość wsparcia obsługi klienta poprzez dostarczanie informacji o ofercie, prezentację produktów, prowadzenie sprzedaży. Z kolei po stronie kosztowej AI może automatyzować wiele powtarzalnych zadań w back‑office, takich jak obsługa reklamacji” – powiedział Grzegorz Chudek.

Źródło informacji: PAP MediaRoom

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułGłówny analityk Grupy BIK: tylko w październiku banki udzieliły kredytów hipotecznych na kwotę prawie 7,4 mld zł
Następny artykułKonsumenci robią mądrzejsze zakupy w tegoroczny Black Friday: 38% już użyło lub planuje użyć GenAI do polowania na promocje