A A+ A++

W ostatnich tygodniach ceny niektórych artykułów spożywczych i higienicznych z dnia na dzień poszybowały w górę. Czy jesteśmy skazani na horrendalne podwyżki? Powiatowy Rzecznik Konsumentów radzi, gdzie zgłaszać nieuczciwe praktyki sprzedawców.

Czas epidemii koronawirusa może powodować, że wielu sprzedawców będzie chciało podwyższyć ceny swoich towarów. Okazuje się, że niektórzy zawyżają je nawet wielokrotnie.

Prezes Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów powołał specjalny zespół do monitorowania cen na rynku.

– Monitorowaniem cen w sklepach internetowych zajmują się pracownicy UOKiK, natomiast sklepy stacjonarne są monitowane przez pracowników Inspekcji Handlowej – wyjaśnia Katarzyna Kwiatkowska, Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Starostwie Powiatowym w Nowej Soli.

Urząd na bieżąco analizuje dochodzące od konsumentów sygnały, stąd jeśli konsument zauważy niepokojący, znaczny wzrost cen może ten fakt zgłosić:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNa ulicy z młotkiem szalał
Następny artykułUSA: zmarł zakażony koronawirusem działacz polonijny Andrzej Gędłek