Chcesz dostawać mailem najważniejsze informacje z Olsztyna? Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter. Prześlij go także rodzinie i znajomym.
Jak podkreślają drogowcy z olsztyńskiej GDDKiA, celem planowanej inwestycji jest poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego, wzmocnienie konstrukcji nawierzchni i poprawa geometrii drogi.
Kładka i oświetlenie
– Dzięki budowie ciągu pieszo-rowerowego poprawi się również bezpieczeństwo niechronionych uczestników ruchu. Nawierzchnia drogi, o długości około 2,2 km, zostanie wzmocniona do nośności 11,5 tony na oś – zaznacza Karol Głębocki, rzecznik olsztyńskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. – Na tym odcinku zostaną zlikwidowane nienormatywne zakręty, powstanie kładka dla pieszych nad rzeką Łyną oraz oświetlenie drogi. Przebudowane zostaną zjazdy i odwodnienie.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS