A A+ A++

Chcesz dostawać mailem najważniejsze informacje z Olsztyna? Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter. Prześlij go także rodzinie i znajomym.

Jak podkreślają drogowcy z olsztyńskiej GDDKiA, celem planowanej inwestycji jest poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego, wzmocnienie konstrukcji nawierzchni i poprawa geometrii drogi.

Kładka i oświetlenie 

– Dzięki budowie ciągu pieszo-rowerowego poprawi się również bezpieczeństwo niechronionych uczestników ruchu. Nawierzchnia drogi, o długości około 2,2 km, zostanie wzmocniona do nośności 11,5 tony na oś – zaznacza Karol Głębocki, rzecznik olsztyńskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. – Na tym odcinku zostaną zlikwidowane nienormatywne zakręty, powstanie kładka dla pieszych nad rzeką Łyną oraz oświetlenie drogi. Przebudowane zostaną zjazdy i odwodnienie.  

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBenedykt XVI po śmierci austriackiego cystersa: Pośród wszystkich kolegów i przyjaciół był mi najbliższy
Następny artykułPolicja sprawdzała jak radzą sobie na drodze