A A+ A++
– Zdarzyło mi się w ostatnim czasie podjąć próbę dodzwonienia się do jarosławskiego PKS-u, żeby uzyskać informację o rozkładzie jazdy. Jestem osobą starszą, schorowaną i telefoniczny kontakt jest dla mnie zwyczajnie dużym ułatwieniem.


– Próbowałem kilkukrotnie, niestety za każdym razem włączał się komunikat „proszę czekać na konsultanta”. I tak czekałem po 5, 8 czy 10 minut. A że mam telefon na kartę, „zjadło” mi parę złotych, niestety połączenia się nie doczekałem i żadnej informacji również. Może należałoby jakoś usprawnić system, żeby usługa była możliwa w realizacji – kończy mieszkaniec powiatu jarosławskiego.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMożna chodzić, można biegać… Wszystko dla WOŚP. Sponsorzy zapłacą złotówkę za każdy kilometr
Następny artykułPierwszy motocykl do 125 ccm – co wybrać?