A A+ A++

– Konkurs Lidl Fair Pay promuje te firmy, dla których nie płeć, a kompetencje mają najważniejsze znaczenie. Dotyczy to zarówno płac, awansów, jak i procesów rekrutacyjnych. Nagradzamy tych przedsiębiorców, którzy wyznaczają wysokie standardy na polskim rynku w zakresie równości płacowej i dzięki temu przyczyniamy się zarówno do zwiększania świadomości w zakresie równego traktowania, jak i stosowania jednakowej polityki płacowej przez firmy wszystkich branż – podkreśla Marta Florczak, członkini zarządu ds. personalnych Lidl Polska.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł“Ostatnia wyprawa”. Reżyserka podąża tropem zaginionej Polki. Przeżyła?
Następny artykułTen mecz dał mu “nieśmiertelność”. Cały świat mówił o Polaku