Program „Klient w centrum uwagi KAS” jest jednym z najważniejszych kierunków działań Krajowej Administracji Skarbowej. Jego celem jest ustawiczna praca nad podniesieniem jakości obsługi w KAS i poziomu zadowolenia klientów z obsługi w urzędach skarbowych. Dlatego bardzo cieszy nas fakt, że nasze starania są dostrzegane wśród podatników.
Przykładem są podziękowania kierowane do jednej z pracownic Urzędu Skarbowego w Zambrowie – Pani Elżbiety Grochowskiej, które dotarły do nas w ostatnich dniach od jednej z zadowolonych podatniczek. Poniżej ich treść:
„Katarzyna Wilimczyk
Naczelnik Urzędu Skarbowego w Zambrowie,
W imieniu własnym oraz mojego ojca i rodzeństwa pragnę przekazać wyrazy uznania dla Pani Elżbiety Grochowskiej, której postawa odzwierciedla ideę urzędu przyjaznego ludziom. Zwróciliśmy się do pani Elżbiety Grochowskiej po informację i wyjaśnienia w sprawie deklaracji i zaświadczeń dotyczących dziedziczenia po naszej zmarłej mamie – najpierw jako anonimowi rozmówcy telefoniczni, potem w czasie osobistej wizyty w Urzędzie. Uzyskaliśmy więcej niż się spodziewaliśmy- cierpliwość, empatia, przyjazne poinstruowanie, zachęcenie do stawiania pytań, zaskoczyły nas na tyle, że pragniemy wyrazić uznanie dla jakości obsługi naszej sprawy i serdecznie podziękować Pani Elżbiecie Grochowskiej.”
Źródło: Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS