A A+ A++

Wchodząc na terminal, naszym oczom ukazują się nie tylko stoiska odpraw lotniczych, ale również szereg reklam. Okazuje się, że lotnisko jest miejscem, które wśród reklamodawców cieszy się naprawdę ogromną popularnością. Taki stan rzeczy nie jest przypadkowy – każdego dnia przez porty lotnicze przewijają się tysiące ludzi, którzy są potencjalnymi klientami dla producentów różnych dóbr i usługodawców. Czym charakteryzuje się reklama na lotnisku i co można zyskać, decydując się na reklamę swoich produktów bądź usług właśnie na jednym z kilku lotnisk w Polsce?

Jak zmieniał się przemysł lotniczy w Polsce?

Rozwój reklamy lotniskowej nastąpił w naszym kraju wraz z rozwojem przemysłu lotniczego. Bardzo długo w Polsce działał wyłącznie jeden port lotniczy o międzynarodowym charakterze. Chodzi oczywiście o ten znajdujący się w Warszawie. Inne lotniska – jeśli istniały – obsługiwały trasy krajowe, a ruch na nich był naprawdę niewielki. Wszystko zaczęło się zmieniać po roku 1989. Istotny dla polskiego przemysłu lotniczego okazał się rok 2000, kiedy to podróżowanie samolotami zaczęło się wśród Polaków cieszyć intensywnie rosnącą popularnością. Dzisiaj nasz kraj może pochwalić się aż piętnastoma lotniskami. Poza tym tym znajdującym się w Warszawie mamy porty lotnicze obsługujące loty międzynarodowe w takich miastach, jak:

  • Poznań;

  • Łódź;

  • Katowice;

  • Gdańsk;

  • Kraków;

  • Wrocław.

To oczywiście jedynie wybrane lotniska, z których można polecieć między innymi do Grecji, Włoch czy Niemiec. Mówiąc o rozwoju lotnictwa w naszym kraju, warto wspomnieć, że co roku nasze lotniska obsługują miliony pasażerów z całego świata. W roku 2021 ich liczba wynosiła niemal dwadzieścia milionów. Wraz z tym, jak rosła ilość podróżnych, zwiększała się również popularność reklamy na lotniskach. Dzisiaj jest ona tak samo często wybierana, jak ta w środkach komunikacji publicznej.

Jaką formę może mieć reklama na lotnisku?

Jednym z bardzo dużych atutów https://www.znajdzreklame.pl/reklama-na-lotniskach jest szeroki wybór, jeśli chodzi o stosowane nośniki. Przestrzeń reklamowa oferowana przez zarządców portów lotniczych jest naprawdę zróżnicowana. Wybierać można między:

  • billboardami;

  • tablicami;

  • reklamami cyfrowymi.

W grę wchodzi również reklama publikowana w magazynach lotniskowych, której popularność jest jednak nieco mniejsza. Warto dodać, że każde działające na terenie naszego kraju lotnisko ma naprawdę wiele do zaoferowania, jeśli chodzi o opcję reklamowe. Jeśli interesuje Cię reklama w takim miejscu, wejdź na www.znajdzreklame.pl.

reklama na lotniskach znajdzreklame.pl.jpg

Co sprawia, że reklama na lotniskach cieszy się tak dużą popularnością?

Mówiąc o zaletach reklamy lotniskowej, nie sposób nie wspomnieć o jej odbiorcach. Ci, którzy najczęściej pojawiają się na lotniskach są naprawdę pozytywnie nastawieni do otaczającej rzeczywistości. To sprawia, że otwarci są na adresowane do nich treści, a jednocześnie naprawdę chłonni. Będąc na lotnisku, musimy uważnie śledzić wszystkie komunikaty. Tyczy się to nie tylko tych odnoszących się do naszego lotu – również wszystkie reklamy odbieramy bardziej świadomie. To sprawia, że firmy, które postawią na lotniskową promocję, mają szansę na dotarcie do naprawdę niemałej grupy odbiorców.

Ci, którzy są na lotnisku zawsze muszą stracić nieco czasu na oczekiwanie. Czasami jest to godzina, nieraz nawet kilka. To sprawia, że zaczynamy się nudzić. W efekcie uważnie śledzimy otoczenie, zwracając baczniejszą uwagę na reklamy, które przyciągają nasz wzrok. Kiedy czekamy na samolot, mamy mnóstwo czasu, aby dokładnie przeanalizować wszystkie treści dostarczane nam przez reklamodawców. Szanse na to, że zapamiętamy reklamowany produkt, a następnie zdecydujemy się po niego sięgnąć są więc zdecydowanie dużo większe.

Mówiąc o zaletach reklamy na lotnisku, nie można zapomnieć, że najczęściej trafia ona do bardziej zamożnej części społeczeństwa. Ci, którzy podróżują samolotami mają w portfelach więcej pieniędzy. Co więcej, naprawdę chętnie je wydają. To właśnie z tego powodu w portach lotniczych warto reklamować produkty luksusowe, na przykład doskonałe perfumy, samochody najlepszych marek czy produkty spożywcze najwyższej jakości. Z powodzeniem można postawić na produkty lokalne, tradycyjne, których cena nierzadko nie jest najniższa.

Lotnisko to specyficzne miejsce, w którym bywają również specyficzni ludzie. Najczęściej nie obawiają się wydawania pieniędzy, cenią produkty wysokiej klasy, a także naprawdę uważnie śledzą otaczającą rzeczywistość. Wszystko to sprawia, że reklama jest naprawdę skuteczna – przynosi oczekiwany efekt.

tekst płatny

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKolejne pieniądze rozdane. Prawie 100 tys. zł na kulturę
Następny artykułWiceszef kancelarii Zełenskiego złożył rezygnację