A A+ A++

Duńska firma logistyczna Maersk zaprezentowała niedawno nowy spot zatytułowany „Disconnected”. W reklamie utrzymanej w konwencji kina akcji marka przedstawia swoją wizję dotyczącą transportu oraz logistyki.

Co sprawia, że dana reklama zapada nam w pamięć? Przede wszystkim – świetnie opowiedziana historia, wartka akcja oraz emocje, które na długo pozostają po obejrzeniu spotu. 

Te wyżej wymienione elementy niewątpliwie znaleźć można w reklamie zatytułowanej „Disconnected”, która powstała w ramach nowej kampanii wizerunkowej duńskiej firmy logistycznej Maersk. 

Bohaterami spotu są cztery różne osoby pracujące z kilku miejsc na świecie, które w pewien sposób są ze sobą powiązane, a ich zadaniem jest rozwiązanie jednego, z pozoru dość błahego problemu. Całości towarzyszy świetna narracja, a także trzymające w napięciu sceny.

Za realizację odpowiada duńska agencja &Co.  

PS

„Kierowcą tira nie zostajesz jak masz skończoną astronomię na UJ-ocie”, „Czy ktoś o zdrowych zmysłach idzie na kierowcę? Kto zostaje kierowcą?”, „praca dla przygłupów”– firma spedycyjna Adar w 2018 roku zwracała uwagę na falę krytyki i hejtu, jaka dotyka kierowców tirów oraz ich rodziny.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
1
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułW powiecie chojnickim jest nas więcej
Następny artykułZnany polski karmelita o 40-dniowej walce z koronawirusem w rzymskim szpitalu