Stylistycznie nowe Piaggio Beverly to ewolucja poprzedniej odsłony tego skutera. Choć niemal każdy panel nadwozia został zmieniony, to model ten zachował swoje charakterystyczne cechy jak umieszczone wysoko na kierownicy centralne światło i dwa zakrzywione klosze poniżej. Bryła Piaggio Beverly jest taka jak do tej pory, ale mocniejsze przetłoczenia na bokach uczyniły jego wygląd bardziej agresywnym.
Obie wersje włoskiego skutera otrzymały nowe chłodzone cieczą jednocylindrowe silniki, które są mocniejsze niż dotychczas oraz spełniają normę emisji spalin Euro 5. Piaggio Beverly 300 HPE zachowało jednostkę napędową o pojemności 300 cm, jednak jej maksymalna moc wzrosła o 23 proc. i wynosi 25,8 KM przy 8000 obr./min, a maksymalny moment obrotowy to 26 Nm przy 6250 obr./min. Natomiast silnik odmiany 350 został zastąpiony przez większą jednostkę o pojemności 400 cm3. Piaggio Beverly 400 HPE ma maksymalną moc 35,4 KM przy 7500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 37,7 Nm przy 5500 obr./min.
Nowe Piaggio Beverly ma poprawioną ramę z rur wykonanych z wysokiej jakości stali. Przednie zawieszenie to nowy widelec Showa o średnicy 35 mm, natomiast z tyłu pracują też nowe dwa amortyzatory Showa z pięciostopniową regulacją napięcia wstępnego. Felgi z lekkiego stopu mają 16 cali z przodu i 14 cali z tyłu. Dodatkowo odmiana 400 HPE ma szersze opony, co ma poprawić stabilność podczas szybszej jazdy.
Drugą najważniejszą nowością poza silnikami są rozwiązania elektroniczne. Piaggio Beverly ma teraz bezkluczykowy dostęp. Trzymając kluczyk w kieszeni, można nie tylko uruchomić silnik, ale też odblokować kierownicę, otworzyć schowek czy klapkę zbiornika paliwa. Oprócz tego w miejsce zegarów (zgodnie z panującym trendem) skuter otrzymał ekran LCD o przekątnej 5,5 cala. Razem z nim do użytku oddany jest system multimedialny Piaggio Mia. Przeprojektowano też przełączniki na kierownicy.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS