A A+ A++

Nadchodzące Death Stranding 2 od Kojima Productions zaoferuje graczom nie tylko przygodę na minimum 70 godzin, ale także pożądaną możliwość wyboru między trybem jakościowym a wydajnościowym.

Dzięki wykorzystaniu silnika Decima – znanego z serii Horizon od Guerrilla Games – gra prezentuje się imponująco, oferując oszałamiające efekty oświetleniowe oraz szczegółowe krajobrazy. Widoczne było to w ostatnich gameplayach. Jednak dla tych, którzy cenią płynność rozgrywki, dostępna będzie opcja działania gry w 60 klatkach na sekundę.

Dalsza część tekstu pod wideo

Według zapowiedzi redakcji Game Informer, tryb wydajnościowy w Death Stranding 2 nie tylko utrzymuje imponujący poziom wizualny, ale także zapewnia płynne i responsywne działanie na standardowej konsoli PlayStation 5. Jedynym zauważalnym kompromisem ma być okazjonalne doczytywanie trawy, co przy ogólnym poziomie oprawy graficznej nie stanowi większego problemu.

Informację o obecności trybu 60 FPS potwierdził również Geoff Keighley w swoich materiałach zapowiadających grę. Dla fanów poprzedniej części oraz graczy przyzwyczajonych do wyboru pomiędzy jakością a płynnością – jak w przypadku Death Stranding Director’s Cut czy gier z serii Horizon – nie jest to może zaskoczenie, ale z pewnością dobra wiadomość.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł“У Москви є своя позиція”: у Путіна відреагували на вимогу 30-денного режиму припинення вогню з понеділка
Następny artykułLisie przygody nigdy nie były tak ciekawe? Spirit of the North 2 debiutuje z doskonałymi ocenami