Nadchodzące Death Stranding 2 od Kojima Productions zaoferuje graczom nie tylko przygodę na minimum 70 godzin, ale także pożądaną możliwość wyboru między trybem jakościowym a wydajnościowym.
Dzięki wykorzystaniu silnika Decima – znanego z serii Horizon od Guerrilla Games – gra prezentuje się imponująco, oferując oszałamiające efekty oświetleniowe oraz szczegółowe krajobrazy. Widoczne było to w ostatnich gameplayach. Jednak dla tych, którzy cenią płynność rozgrywki, dostępna będzie opcja działania gry w 60 klatkach na sekundę.
Według zapowiedzi redakcji Game Informer, tryb wydajnościowy w Death Stranding 2 nie tylko utrzymuje imponujący poziom wizualny, ale także zapewnia płynne i responsywne działanie na standardowej konsoli PlayStation 5. Jedynym zauważalnym kompromisem ma być okazjonalne doczytywanie trawy, co przy ogólnym poziomie oprawy graficznej nie stanowi większego problemu.
Informację o obecności trybu 60 FPS potwierdził również Geoff Keighley w swoich materiałach zapowiadających grę. Dla fanów poprzedniej części oraz graczy przyzwyczajonych do wyboru pomiędzy jakością a płynnością – jak w przypadku Death Stranding Director’s Cut czy gier z serii Horizon – nie jest to może zaskoczenie, ale z pewnością dobra wiadomość.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS