A A+ A++

Przyszły sezon w turystyce wyjazdowej nadal będzie zależał od odroczonego popytu i może wcale nie być zły. Czynniki makroekonomiczne sprawią, że Polacy wydadzą mniej: wyjadą na krócej lub wybiorą niższy standard. Ale nie zrezygnują z podróży i w dłuższej perspektywie nasz rynek czeka rozwój. Ale trzeba nadążać za potrzebami, stawiać na jakość, dostępność produktu w czasie rzeczywistym, obsługę posprzedażową oraz szeroką ofertę wylotów z wielu miejsc w Polsce. O perspektywach rozwoju turystyki zorganizowanej rozmawiamy z Dariuszem Górznym, prezesem Wakacje.pl.

Adam Gąsior: Jak udało Wam się przetrwać covid i czy nie macie obaw co do przyszłego sezonu, który może być ciężki z powodów ekonomicznych?
Dariusz Górzny: Pandemia zmusiła wiele firm, w tym nas, do wyjścia ze strefy komfortu oraz zwiększenia elastyczności. To był trudny okres, z którego – mówię to z pełnym przekonaniem – wyszliśmy silniejsi niż byliśmy w marcu 2020. Pamiętam, jak na pierwszym spotkaniu po wybuchu pandemii powiedziałem pracownikom: Covid spowodował nieoczekiwaną przerwę w grze, w której uczestniczymy…

Więcej na: https://www.waszaturystyka.pl/dariusz-gorzny-na-krocej-lub-do-tanszych-hoteli-ale-polacy-beda-podrozowali-takze-w-kryzysie/

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOsiedle przy Malborskiej. Dom development rozwija ofertę w Krakowie
Następny artykułZmarł Edward Mosberg, ocalały z Holokaustu