A A+ A++

Dalius Šimaitis, członek zarządu Grupy City Service SE, opowiada o nowym modelu biznesowym TuMieszkamy, skupionym na cyfrowych rozwiązaniach.

Autor: housemarket.pl 29 kwietnia 2020 08:45

TuMieszkamy wprowadza nowy model biznesowy od kwietnia 2020 roku. Nowy model działalności dotyczy nie tylko restrukturyzacji organizacji, ale także cyfryzacji usług w imię większej skuteczności oraz rosnącego zadowolenia klientów. Pandemia koronawirusa oraz ograniczenia wynikające z tej sytuacji przyśpieszyły wprowadzenie nowego modelu biznesowego oraz zakres zmian.

– TuMieszkamy dedykowało swoje działania w 2019 r., a także w pierwszym kwartale 2020 r., zbudowaniu cyfrowego połączenia z naszymi klientami, wprowadzając wiele cyfrowych rozwiązań i narzędzi, a także rozwijając obsługę klientów oraz kanały komunikacji z naszymi klientami. Działania te były częścią głównego planu całkowitej transformacji mającej na celu zbudowanie firmy nowoczesnej, cyfrowej, skutecznej i zorientowanej na klienta. Zmienia się nasza rzeczywistość, zmieniają się także potrzeby i oczekiwania naszych klientów, którzy oczekują, że firmy dbające o nieruchomości będą innowacyjne, cyfrowe i zabezpieczą podstawowe usługi z wykorzystaniem nowych technologii. Chcemy spełnić te oczekiwania, dlatego restrukturyzacja TuMieszkamy była dla nas kluczowa – powiedział Dalius Šimaitis, członek zarządu Grupy City Service SE odpowiedzialny za Polskę.

Nowy model biznesowy TuMieszkamy ma na celu wprowadzenie nowych standardów dla branży zarządzania nieruchomościami i koncentruje się na transformacji cyfrowej, tworząc silne połączenie cyfrowe z klientami. Wprowadzanie TuMieszkamy do nowej rzeczywistości, oferowanie klientom prawdziwej wartości, rozwijanie głównych usług wraz z obsługą klienta to najważniejsze cele nowego modelu biznesowego firmy. W ubiegłym roku TuMieszkamy zainwestowało w rozwój całodobowej infolinii – Działu Obsługi Mieszkańców, stworzenie scentralizowanych i efektywnych usług księgowych, a także w innowacje z wykorzystaniem nowych technologii- np. przeglądy nieruchomości przeprowadzane za pomocą dronów. Ponadto, TuMieszkamy organizowało różnorodne działania dla mieszkańców w celu zmniejszania anonimowości w polskich dzielnicach, takie jak lokalne imprezy, pikniki, Dzień Sąsiada, Dzień Dziecka oraz akcje charytatywne. Był to także rok rozwoju kanałów komunikacji- oprócz wspomnianego Działu Obsługi Mieszkańców, mieszkańcy mogą komunikować się z TuMieszkamy za pośrednictwem platformy samoobsługowej – Strefa Klienta – oraz mediów społecznościowych (czat komunikatora na stronie Facebook).

– Obecna sytuacja tylko udowodniła, że większe zaangażowanie nowych technologii i narzędzi cyfrowych jest właściwym kierunkiem dla każdej firmy usługowej. Nasza Strefa Klienta zapewnia zdalną realizację najważniejszych spraw związanych z mieszkaniem, bez potrzeby bezpośredniego kontaktu, czyli tak naprawdę z domu naszych klientów, właściwie z dowolnego miejsca na świecie. Nasza infolinia DOM jest dostępna dla naszych klientów przez całą dobę, a ponadto obsługuje zapytania z naszej strony na Facebooku. – dodał Šimaitis.

Dodatkowo z powodu ograniczeń wprowadzonych od czasu pandemii w Polsce TuMieszkamy szybciej przeprowadza reorganizację struktury zatrudnienia.

– W wyniku cyfryzacji firmy, a także bieżącej sytuacji ograniczeń spowodowanych pandemią, dodatkowo zmieniliśmy nasz nowy model biznesowy pod względem struktury pracowników. Jej dostosowanie w ramach nowego modelu zakładało wprowadzenie nowych ról i zakresów obowiązków dla naszych pracowników wraz z wprowadzonymi do naszej codziennej pracy nowymi technologiami i narzędziami. Wiedzieliśmy, że będziemy musieli dostosować zatrudnienie w TuMieszkamy zgodnie z przyjętym modelem operacyjnym. Wiązało się to również z jego redukcją. Wprowadzamy model otwarcie, upewniając się, że nasi pracownicy są dobrze poinformowani o swojej nowej roli w organizacji oraz rozumieją zmianę wizji. – kontynuował Dalius Šimaitis.

TuMieszkamy planuje dalszy rozwój na polskim rynku, przenosząc zarządzanie nieruchomościami na wyższy poziom efektywności i zorientowania usług na potrzeby Klienta, a także wdrażania nowych technologii w zdalnej obsłudze klientów. Rok 2020 będzie czasem przełomowym dla organizacji i zarządzania nieruchomościami według nowych standardów usług wprowadzonych przez firmę.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMichał Piróg wściekły na PiS: To są “chore wybory”
Następny artykuł#TALENTOBRANIE – ZAGŁOSUJ NA ŁUKOWIANKI