A A+ A++

​Podczas prezentacji planu strategicznego na początku 2021 r. Dacia zapowiedziała początek nowego rozdziału w swojej historii.

Pojawiają się nowe logo, nowy znak, nowe kolory, nowe obszary działalności, choć marka nie odcina się od swoich korzeni. Recepta na sukces ma być taka sama, ale marka pokazuje się w nowej odsłonie, która mocniej eksponuje ważne dla niej wartości: prostotę, solidność i przystępną cenę.

Odnowa Dacii jest widoczna w nowym logotypie i nowym znaku graficznym. Oba elementy zostały opracowane przez wewnętrzny dział projektowy. 

Centralnym elementem nowej identyfikacji wizualnej jest logotyp, który ma sprawiać wrażenie poczucia solidności i stabilności. Design liter jest świadomie minimalistyczny – “D” wygląda jak odwrócone “C” – by wizualnie oddać charakterystyczne dla marki cechy: prostotę i pomysłowość. Geometryczny charakter logotypu powoduje, że powiązane litery kojarzą się z ruchem części mechanicznych.

Znak jest kwintesencją logo: połączone litery “D” i “C” są jak dwie części, które razem tworzą ogniwo łańcucha, symbol solidności i więzi. Proste i czytelne elementy mają przypominać o solidności samochodów Dacii.

Paleta ko … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułEkdahlowie 41. Warszawskich Spotkań Teatralnych
Następny artykułDZIEŃ PRZEDSIĘBIORCY