A A+ A++

W dobie rosnącego zainteresowania marketingiem internetowym, coraz więcej przedsiębiorców zapomina o wysokiej skuteczności tradycyjnych materiałów promocyjnych. Jeżeli prowadzisz punkt stacjonarnej sprzedaży lub jesteś w trakcie projektowania stoiska na branżowym wydarzeniu, Twoją uwagę powinny zwrócić innowacyjne systemy POS. To elementy reklamy skierowane bezpośrednio do Klienta detalicznego. Chcesz wiedzieć, dlaczego warto w nie inwestować oraz jak dokładnie działają wobblery, potykacze czy chociażby dobrze znane ulotki? Zapraszamy do lektury!

Tanio i skutecznie. Materiały POS stanowią dobrą odpowiedź na zapotrzebowanie reklamowe

Pierwszy raz o materiałach typu point of sale można było usłyszeć już kilka lat temu. Z miejsca stały się one hitem w każdym sklepie stacjonarnym, kiosku czy wyspie handlowej umieszczonej w samym środku popularnej galerii. Reklama POS to przede wszystkim skuteczność, która została już potwierdzona fachowymi badaniami. Warto podkreślić, że tego typu promocja stanowi stosunkowo małe obciążenie budżetu przedsiębiorcy. W porównaniu z przekazem masowym, materiały POS są bajecznie tanie. Możesz się o tym przekonać na własnej skórze. Sprawdź ofertę firmy ST Print na stronie internetowej https://stojakitekturowe.pl/ i zobacz, jak marketing point of sale diametralnie zmieni oblicze prowadzonego przez Ciebie przedsiębiorstwa. Każdy medal ma jednak dwie strony, dlatego należy pamiętać o tym, że zbytnie przesycenie sklepu systemami POS przyniesie odwrotny do oczekiwanego skutek. Klient poczuje się zniechęcony i błyskawicznie zrezygnuje z zakupu!

Strategiczne punkty Twojego sklepu. Sprawdź, gdzie warto stosować materiały typu POS

Skoro już wiesz, jakie są największe zalety bądź ewentualne zagrożenia wynikające z wykorzystywania materiałów POS, warto teraz poświęcić kilka chwil na dokładne poznanie tego typu nośników. Za najpopularniejszy śmiało można uznać ulotki. Swoisty weteran na rodzimej sceny marketingu doskonale pasuje do ideologii taniej i przede wszystkim skutecznej promocji. Ulotka umożliwia błyskawiczne oraz szczegółowe przedstawienie najważniejszych produktów lub usług dla danej firmy. Jeżeli planujesz zwrócić uwagę potencjalnego Klienta detalicznego na jeden, konkretny element z asortymentu, powinieneś przemyśleć stosowanie wobblerów, czyli reklamy na elastycznym pasku przyczepionym do półki produktowej. Na jej szczycie możesz umieścić topper, natomiast shelf-liner stanowi idealne rozwiązanie dla oddzielenia półek listwą reklamową. Przed wejściem do sklepu lub do galerii warto postawić potykacz z logo firmy i kierunkowskazem.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMiedź na LME w Londynie nieznacznie traci
Następny artykułDruga Wielkanoc z koronawirusem. Ograniczenia w całej Europie