A A+ A++

Osoby zainteresowane wejściem na zagraniczny rynek powinny pomyśleć o skorzystaniu z usług Export Management Company. Kluczowe będzie oczywiście wybranie przedsiębiorstwa dobrze znającego branżę, w której działa przedsiębiorca i wybrany przez niego rynek docelowy. EMC funkcjonuje jak oddział eksportu, sprzedaży lub hurtownia krajowa.

Co warto wiedzieć o Export Management Company?

Export Management Company oznacza firmę, która zajmuje się obsługą eksportu jako export agent lub wyłączny dystrybutor. Zakres jej usług jest szeroki, obejmuje między innymi zawieranie umów i poszukiwanie dystrybutorów na danym rynku, a także sprzedaż produktów i organizację łańcucha logistycznego. Export Management Company pomaga w znalezieniu zagranicznych nabywców i stanowi źródło informacji rynkowych. Jeśli ktoś planuje rozszerzyć swoją działalność, ekspansję na nowe rynki, to warto skorzystać z outsourcingu usług eksportowych. EMC doskonale zna specyfikę rynku, wszystkie obowiązujące na nim przepisy. Niektóre przedsiębiorstwa handlu eksportowego działają lokalnie, inne mają siedzibę w obcym kraju. Korzystanie z usług EMC jest sposobem na ułatwienie handlu międzynarodowego, obniżenie kosztów związanych z rekrutacją pracowników i ich przeszkoleniem, a także obsługą cargo. Można również liczyć na uzyskanie pomocy w opracowaniu najlepszej strategii mającej na celu zminimalizowanie ryzyka związanego z handlem zagranicznym.

Co przemawia za współpracą z firmą EMC?

Jest wiele powodów, dla których warto korzystać z usług Export Management. Nie trzeba we własnym zakresie zagłębiać zawiłej wiedzy dotyczącej lokalnych przepisów i regulacji w danym kraju. EMC dysponuje dobrze rozwiniętą siecią kontaktów na rynkach międzynarodowych. Współpracuje z rozmaitymi producentami, dystrybutorami, hurtowniami i sieciami handlowymi. Można wobec tego liczyć na łatwiejsze wejście na nowy rynek zagraniczny i zaistnienie w dużych sklepach i supermarketach. Dobra komunikacja to podstawa, a Export Management Company ją gwarantuje. Zdecydowanie taniej i szybciej będzie skorzystać z usług EMC niż we własnym zakresie zajmować się pozyskaniem odpowiedniego dystrybutora lub sprzedawcy detalicznego na dany rynek. Za pomocą Export Management Company skraca się droga do intensywnej ekspansji. Kolejną zaletą będzie obsługa marketingowa – promocja produktów na nowym rynku, którą zajmie się EMC. Dzięki temu, produkty nie tylko pojawią się na półkach sklepowych, ale również będą stale zyskiwały na popularności.

Więcej: https://cargobrand.eu/

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułLazio rozbiło Spezię. Kiwior grał na lewym wahadle
Następny artykuł“Tenis stołowy to jak pokaz sztuczek w cyrku”