A A+ A++

Kiedy jednak zapotrzebowanie na usługi finansowe wzrosło, banki musiały sprostać zwiększonemu popytowi. Wprowadziły więc standaryzację usług i ograniczoną liczbę produktów na rynek masowy. Tylko najbardziej zamożni klienci mogli wówczas liczyć na produkty szyte na miarę.

Dziś, za sprawą nowoczesnych technologii, a szczególnie sztucznej inteligencji, banki mogą jednocześnie obsługiwać miliony klientów, a przy tym dostosować ofertę i sposób komunikacji do indywidualnych potrzeb każdej osoby. Obecnie klient nie musi być już bardzo zamożny, aby liczyć na spersonalizowane podejście. To duża zmiana na rynku.

Klienci oczekują ofert i komunikatów szytych na miarę

Hiperpersonalizacja powinna zajmować wysokie miejsce na liście strategicznych i inwestycyjnych priorytetów banków. Jest ona napędzana przez zaawansowane technologie analityczne i sztuczną inteligencję (ang. Artificial Intelligence – AI), które umożliwiają zarządzanie ogromną skalą komunikacji w czasie rzeczywistym.

Korzystając z możliwości analityki i AI, banki, ubezpieczyciele – ale też tele … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUlicznicy, Rynek Kultury, Kino Plenerowe, koncert. Weekend PEŁEN kultury!
Następny artykułKrzysztof Obratański z wotum zaufania i absolutorium [wideo]