Kiedy jednak zapotrzebowanie na usługi finansowe wzrosło, banki musiały sprostać zwiększonemu popytowi. Wprowadziły więc standaryzację usług i ograniczoną liczbę produktów na rynek masowy. Tylko najbardziej zamożni klienci mogli wówczas liczyć na produkty szyte na miarę.
Dziś, za sprawą nowoczesnych technologii, a szczególnie sztucznej inteligencji, banki mogą jednocześnie obsługiwać miliony klientów, a przy tym dostosować ofertę i sposób komunikacji do indywidualnych potrzeb każdej osoby. Obecnie klient nie musi być już bardzo zamożny, aby liczyć na spersonalizowane podejście. To duża zmiana na rynku.
Klienci oczekują ofert i komunikatów szytych na miarę
Hiperpersonalizacja powinna zajmować wysokie miejsce na liście strategicznych i inwestycyjnych priorytetów banków. Jest ona napędzana przez zaawansowane technologie analityczne i sztuczną inteligencję (ang. Artificial Intelligence – AI), które umożliwiają zarządzanie ogromną skalą komunikacji w czasie rzeczywistym.
Korzystając z możliwości analityki i AI, banki, ubezpieczyciele – ale też tele … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS