A A+ A++

Startuje ogólnopolska kampania edukacyjna na temat Celów Zrównoważonego Rozwoju – Dobre Cele. Ma pokazać konsumentom, jak codziennymi działaniami mogą zadbać o planetę i jakość życia. Organizuje ją Kampania 17 Celów. Wydarzenie online inaugurujące inicjatywę „Celuj w jutro. Już dziś! #dobrecele” odbędzie się w piątek 24 września w godz. 10:00-13:00.

Dobre Cele dla polskiego konsumenta

Badanie świadomości Polaków przeprowadzone przez CSR Consulting we współpracy z Bankiem BNP Paribas pokazało, że zrozumienie pojęć „Cele Zrównoważonego Rozwoju”, „Agenda 2030”, a nawet „zrównoważony rozwój” wśród konsumentów jest bardzo niskie. Jednocześnie wysoka jest świadomość konieczności poprawy stanu środowiska i jakości życia. W badaniu konsumenci przyznali, że do działania na rzecz Celów brakuje im wiedzy – po prostu nie wiedzą, co mają robić!

W odpowiedzi na tę potrzebę uruchomiona zostanie ogólnopolska kampania edukacyjna skierowana do konsumentów – Dobre Cele. W jej ramach powstanie strona internetowa, spot i szereg innych materiałów edukacyjnych dotyczących Celów Zrównoważonego Rozwoju i działań, jakie podjąć może każdy z nas, tu i teraz, aby włączyć się w ich realizację.

„Realizacja Agendy 2030 przyjętej przez ONZ wymaga szerokiej współpracy i zaangażowania wszystkich – od rządów i organizacji pozarządowych, przez biznes po konsumentów właśnie. Od 5 lat pracujemy z firmami w ramach Kampanii 17 Celów. Brakuje jednak na polskim rynku inicjatywy, która wprost angażowałaby konsumentów w realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju. Dlatego z naszymi partnerami zdecydowaliśmy się uzupełnić tę lukę. Wiele podmiotów działa od lat. Dziś łączymy się pod parasolem Dobrych Celów, aby wzmocnić przekaz i pokazać jak te projekty przyczyniają się do realizacji Agendy 2030” – powiedziała Małgorzata Greszta, partner zarządzająca CSR Consulting, inicjatorka Kampanii 17 Celów.

Partnerstwo na rzecz Celów

Inicjatorem kampanii edukacyjnej Dobre Cele jest Kampania 17 Celów. To międzysektorowa inicjatywa, która od 5 lat mobilizuje polski biznes do podjęcia działań na rzecz realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju. Partnerami głównymi kampanii są Federacja Konsumentów i Główny Urząd Statystyczny. W gronie partnerów znajdują się też samorządy, m.in. Miasto Stołeczne Warszawa oraz Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia.

Partnerami merytorycznymi jest natomiast blisko 40 organizacji pozarządowych. Każda z nich patronuje Celowi Zrównoważonego Rozwoju, w obszarze którego działa. Dzieli się swoją wiedzą na temat wyzwań i dostępnych rozwiązań. Inspiruje do aktywności, zapraszając do dołączenia do swoich akcji, kampanii i wydarzeń.

Inauguracja kampanii Dobre Cele

Kampania Dobre Cele zostanie zainaugurowana podczas wydarzenia online „Celuj w jutro. Już dziś! #dobrecele” w piątek 24 września w godz. 10:00-13:00.

Wydarzenie jest częścią obchodów Światowego Dnia Działania, który odbywa się co roku, w rocznicę przyjęcia Agendy 2030 przez ONZ. Na całym globie organizowane są wydarzenia szerzące wiedzę o Celach i zachęcające do podjęcia działań na ich rzecz, tworząc światowy ruch dla ich osiągnięcia.

Więcej informacji

• Strona internetowa kampanii Dobre Cele

• Spot promujący kampanię Dobre Cele

• Logo i grafiki kampanii Dobre Cele

• Szczegóły Światowego Dnia Działania i transmisja 

KONTAKT:

Marta Krawcewicz

e-mail: [email protected]

tel. 506 646 510

Źródło informacji: CSR Consulting

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRusza konkurs “W Góry!”. Do zdobycia nagrody rzeczowe
Następny artykułProdigy Technovations przedstawia pierwszy na świecie działający i sprawdzony analizator protokołów UFS4.0 M-PHYSM, UniPro® i UFS4.0