A A+ A++

Kevin Spacey, J.K. Rowling, Ezra Miller – czy da się scancelować takich gigantów w świecie kultury i popkultury? Gdzie jest granica cancel culture i cancel brands? Czy pod ciężarem ostracyzmu upadają tylko ci najmniejsi?

Cancel culture to pojęcie, które wyrosło z akcji #MeToo w Stanach Zjednoczonych. Choć sam termin jest dość nowy, to de facto jest kolejną z form ostracyzmu społecznego. Ten może być narzędziem w walce z markami, influencerami czy celebrytami, którzy postępują niewłaściwie według opinii społecznej.

Czy jednak da się scancelować każdego? Co z takimi „gigantami”, jak chociażby J.K. Rowling, którą oskarża się o transfobię i bycie tzw. terfem (trans-exclusionary radical feminist). I co ważne – gdzie jest granica cancel culture? Kogo można wykluczyć lub czy w ogóle powinno się to robić? Na te i inne pytania odpowiadają eksperci w specjalnym odcinku NowyMarketing Podcast.

To epizod, który powstał wraz z wydaniem naszego Trendbooka poświęconego trendom w marketingu – w tym także cancel culture i cancel brands. Więcej informacji o nich znajdziesz w nim, jak i w rozszerzonej wersji artykułu na naszej stronie internetowej.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułO ułomności ludzkiej natury
Następny artykułPrzerażające świadectwo zbrodni wojennych. Kobieta opowiedziała dziennikarzom BBC [WIDEO]