Kolejne cztery organizacje zwiększają szeregi IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Do kurii reklamodawców dołączają Dell, PKO Bank Polski i Versuni, a do kurii professional services – Adver Media. Od początku roku do Stowarzyszenia przystąpiło dziewięć nowych firm.
– Bardzo cieszy nas fakt, że do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy dołączają kolejne bardzo silne marki, liderzy w swoich kategoriach. Dzięki nim jeszcze silniej wybrzmiewa głos marketerów, których w IAA Polska jest już blisko 40. Jednocześnie wierzymy, że nasze Stowarzyszenie jest najlepszym miejscem, z którego mogą czerpać wiedzę i inspiracje mniejsze podmioty zaangażowane w proces komunikacji marketingowej – podkreśla Jerzy Minorczyk, Dyrektor generalny Stowarzyszenia.
Dell (NYSE: DELL) pomaga organizacjom i osobom prywatnym budować cyfrową przyszłość, zmieniać sposób pracy, życia i zabawy. Firma zapewnia klientom najszersze i najbardziej innowacyjne w branży portfolio technologii i usług dla ery danych.
Więcej informacji na stronie:https://www.dell.com/pl-pl
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, PKO Bank Polski jest bankiem z największą liczbą aktywacji aplikacji w Polsce (8,1 mln).
Więcej informacji na stronie:https://www.pkobp.pl/o-banku
Versuni Polska (dawniej Philips Domestic Appliances) to wiodący dostawca małych urządzeń
gospodarstwa domowego, posiadający w swoim portfolio takie marki jak Philips czy Saeco.
Firma koncentruje się na dostarczaniu innowacyjnych oraz premium rozwiązań, które
poprawiają jakość codziennego życia konsumentów, oferując szeroką gamę produktów:
odkurzaczy, ekspresów do kawy, urządzeń kuchennych, urządzeń do prasowania czy dbających
o jakość powietrza w domu. Wszystko w ramach misji firmy „turn houses into homes”.
Versuni Polska jest częścią globalnej organizacji działającej w ponad 100 krajach.
Więcej informacji na stronie:https://www.versuni.com/
Adver Media Radom to producent różnorodnych form reklamy zewnętrznej i wewnętrznej oraz drukarnia wielkoformatowa. Od 2006 roku dostarcza kompleksowe usługi reklamowe, posiada doświadczenie w pracy z czołowymi polskimi markami. Oferuje kompleksową usługę wykonania aranżacji dla muzeów, grafik marketingowych dla galerii handlowych i wydruków dla sieci sprzedaży. Posiada także własną sieć nośników reklamowych w Radomiu, w postaci słupów ogłoszeniowych, billboardów Scroll oraz nośników Citylight na przystankach.
Więcej informacji na stronie:https://www.advermedia.pl/
IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, jest najszerszą, najbardziej wpływową reprezentacją branży marketingowej w Polsce. To jedyna organizacja w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 180 i to grono stale się powiększa.
Misją IAA Polska jest kształtowanie zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej – z poszanowaniem zasad etycznych. Kluczowe wartości dla IAA Polska to transparencja, inkluzywność i współpraca, a przede wszystkim dialog: z partnerami zewnętrznymi, ale też wewnątrz branży.
IAA Polska jest częścią największego stowarzyszenia marketingowego na świecie, istniejącego od 1938 roku. W Polsce działa nieprzerwanie od 1993 r.
Oficjalna strona IAA Polska: www.iaa.org.pl
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS