A A+ A++

Decyzja o remoncie biura jest jedną z tych, które staramy się odkładać na później, a właściwie na „wieczne nigdy”. To koszta, to przerwa w pracy, to konieczność znalezienia zastępczego lokalu i nowego dopasowania miejsc do pracowników.

To automatycznie zaburza codzienny rytm pracy, ponieważ pracownicy też muszą się do wszystkiego przyzwyczaić. Ponad to być może adres zastępczego budynku jest znacząco oddalony od dotychczasowego, i tak dalej, i tak dalej.

Ułatw sobie zadanie!

Jednak ten moment w końcu następuje i trzeba podjąć się takiego zadania. Jak ułatwić sobie sprawę? Oczywiście nie czekać do ostatniej chwili, kiedy będzie nam już wręcz wstyd wprowadzając kogoś świeżo zatrudnionego, czy decydując się na negocjacje w biurze ze zniszczonymi ścianami lub meblami. Jeśli pozwoliliśmy sobie czekać tak długo, to najpewniej już jesteśmy stratni, bo pracownicy widząc warunki na pewno nie zyskiwiali dzięki nim skupienia, werwy, czy miłości do miejsca w którym codziennie spędzali długie (a w takim wypadku odczuwalnie „dłuższe”) godziny.

Ważna kwestia: wybór materiałów do remontu. Można w tym okresie zrobić zdjęcia biura i porozmawiać z fachowcami, jakie kolory by widzieli jako nowy wystrój. W farby o takich kolorach na pewno będzie wyposażona firma Centrokolor.pl, poniżej jeden z przykładów:

https://centrokolor.pl/product-pol-2220-Farba-lateksowa-do-scian-i-sufitow-Biala-Tikkurila-Optiva-5-Matt-9L.html

Zobacz też biznesss.pl i http://biznesssowo.pl/ – adresy internetowe pełne dobrych pomysłów na poprawę działalności naszych biznesów.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNajwiększa rywalka Świątek od razu zareagowała na jej sukces. Co za słowa
Następny artykułIga Świątek na ustach całego świata!