Cyberpunk 2077 jaki jest, każdy widzi. Nie ma chyba osoby, która grając w ten tytuł nie uświadczyła choćby kilku pomniejszych bugów, choć wydaje się, że większość graczy uświadczyła ich całkiem sporo. Na temat problemów Cyberpunk 2077 stworzono już niejeden materiał wideo, zaś zabugowanym screenom poświęcono niejednego newsa. Studio CD Projekt RED łata grę jak może, wypuszczając tym razem już szósty patch z oznaczeniem 1.06. Co poprawia? Przede wszystkim usuwa limit 8 MB dla plików zapisu gry. Drugą kluczową “nowością” jest poprawa zarządzania pamięcią i stabilnością na konsolach, dzięki czemu gra (zdaniem twórców) będzie się rzadziej zawieszać, ma też lepiej wykorzystywać sprzętowe zasoby.
Łatania ciąg dalszy. Tym razem Cyberpunk 2077 otrzymuje fix o numerze 1.06, w którym pececiarze otrzymują rozwiązanie problemu z zapisywaniem gry, a konsolowcy otrzymują poprawki optymalizacyjne.
Test wydajności Cyberpunk 2077 PC – Jakie są wymagania sprzętowe? Test kart graficznych AMD Radeon i NVIDIA GeForce
Przed kilkoma dniami w sieci aż huczało od informacji o problemach z zapisem stanu gry. Rzecz wynikała z tego, że gdy plik zapisu przekraczał wagę 8 MB, stawał się nieużywalny. Jako chwilowe remedium, w swojej oficjalnej wypowiedzi CDPR sugerowało trzymać mniejszą ilość rzeczy w ekwipunku. Dziś nie musimy już jednak się tym martwić, bowiem fix 1.06 ma naprawić ten problem. Niestety, ta poprawka nie naprawia wcześniej już uszkodzonych plików (a więc tych przed wprowadzeniem aktualizacji). Powyższy fix dotyczy pecetów, zaś w przypadku konsol, update 1.06 ma poprawiać zarządzanie pamięcią i stabilnością.
Cyberpunk 2077 – Wnikliwa recenzja. Zaglądamy Samurajowi pod kimono, a tam… Sinusoida wzlotów i upadków. Których więcej?
Bez względu na platformę, nowa aktualizacja poprawia też pewien bug w misji Second Conflict, w trakcie której Dum Dum nie będzie już obecny przy wejściu do Totentanz. Aktualizacja w przypadku PlayStation 4 waży 16,8 GB i tylko nieco mniej na Xboksie oraz PC. Niestety w moim przypadku jakimś sposobem, GOG rozpoczął pobieranie całej gry od nowa… Niektórzy konsolowi gracze donoszą z kolei, że po aktualizacji ekrany ładowania trwają dłużej. A jak to wygląda u Was? Czy coś się zmieniło… na lepsze?
Źródło: CD PROJEKT RED
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS