A A+ A++

2.0 TSI, napęd na cztery koła i około 300 koni. Skądś znamy ten przepis, prawda? Golf R, Cupra ST 4Drive i Audi S3 były koncernowymi bliźniakami, które zachwycały osiągami w linii prostej, ale też nie porywały w pozostałych aspektach prowadzenia. Mimo wszystko, były świetne w ucieraniu nosa właścicielom droższych i wydawałoby się szybszych samochodów – mowa tu przede wszystkim o Golfie i Seacie. 

W nowej generacji jest trochę inaczej. W skrócie – wszystkie te bliźniaki prowadzą się lepiej, moim zdaniem dużo lepiej. Wcześniej w Cuprze można było bezpośrednio porównywać wersje ze szperą i napędem na przód i z 4×4, bo były dwie takie opcje do wyboru. Wersja z napędem na przód potrafiła wgryzać się w zakręty jak szalona, ale musiała mieć dobre warunki do jazdy — musiało być sucho. 4×4 była podsterowna, ale startowała jak z procy.

Tylko ciężko nie zadawać sobie jednego pytania – czy 180 tysięcy za Leona to już trochę nie za dużo?

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKoncertowe otwarcie MCK w Nowym Targu. Przemowy, owacyjnie przyjęty występ, bankiet (zdjęcia)
Następny artykułTajemnicze zabójstwo w Gdańsku. Niezidentyfikowane zwłoki w wiacie śmietnikowej