A A+ A++

Crysis Remastered zadebiutował w ubiegłym roku na PC, Xbox One oraz PlayStation 4. Trudno jednak mówić o udanej premierze – tytuł nie do końca spełnił oczekiwania, a sam remaster nie prezentował się zbyt dobrze pod względem technicznym. Na PC zwrócono uwagę m.in. na fatalne wręcz wykorzystywanie procesorów wielordzeniowych, a na konsolach dodatkowo mieliśmy do czynienia z mnóstwem mniejszych lub większych błędów. Crytek jednak nadal stara się naprawić produkcję i poinformował właśnie o przygotowaniu nowej aktualizacji dla wersji konsolowych. Nowy patch wprowadza także wsparcie dla nowych konsol w postaci Xbox Series S/X oraz PlayStation 5. Twórcy obiecują lepszą jakość oprawy, lepszą płynność oraz wsparcie dla śledzenia promieni w czasie rzeczywistym.

Crytek poinformował o przygotowaniu dedykowanej wersji Crysis Remastered dla konsol PlayStation 5, Xbox Series S oraz Xbox Series X. W każdym urządzeniu od teraz grę będzie można uruchomić w jednym z trzech trybów wizualnych, w tym jednym z aktywnym Ray Tracingiem.

_TITLE_

Test wydajności Crysis Remastered – Czy mi pójdzie? Zależy co masz

Crysis Remastered otrzymał nową aktualizację, poprawiającą sporo błędów na konsolach poprzedniej już generacji. Jednocześnie zadbano o przygotowanie dedykowanych wersji dla obecnych konsol w postaci PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S. Po instalacji aktualizacji, na każdej z trzech platform będziemy mogli odpalić Crysis Remastered w jednej z trzech trybów działania. Pierwszy to rozdzielczość Full HD przy 60 klatkach na sekundę. Drugi tryb to Jakość, który w odpowiednich warunkach połączy wysoką rozdzielczość z płynnością na poziomie około 60 FPS. W tych warunkach najlepiej poradzi sobie Xbox Series X, który jako jedyna konsola odpali tytuł w natywnej rozdzielczości 4K przy 60 FPS.

W przypadku PlayStation 5, rozdzielczość wyniesie 1800p, a płynność także powinna oscylować w okolicach 60 FPS – spodziewamy się, że to właśnie tej konsoli łatwiej będzie utrzymywać wysoką płynność z racji wykorzystania nieco niższej rozdzielczości. W przypadku Xbox Series S także mamy otrzymać natywną rozdzielczość 4K, ale przy płynności animacji na poziomie zaledwie 30 klatek na sekundę. Trzeci tryb dodatkowo aktywuje Ray Tracing – będzie on dostępny na wszystkich trzech konsolach. W przypadku PS5 oraz XSX możemy liczyć na rozdzielczość 1440p oraz 60 FPS. Dla Xbox Series S będzie to odpowiednio 1080p i 30 FPS.

Tryby działania Crysis Remastered na konsolach obecnej generacji:

Tryb płynności:

  • PlayStation 5: 1080p + 60 FPS
  • Xbox Series X: 1080p + 60 FPS
  • Xbox Series S: 1080 p + 60 FPS

Tryb jakości (bez RT):

  • PlayStation 5: 1800p + 60 FPS
  • Xbox Series X: 2160p + 60 FPS
  • Xbox Series S: 2160p + 30 FPS

Tryb jakości + Ray Tracing:

  • PlayStation 5: 1440p + 60 FPS
  • Xbox Series X: 1440p + 60 FPS
  • Xbox Series S: 1080p + 30 FPS

_TITLE_

Źródło: Crytek

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp
Subskrybuj
Powiadom o
guest

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKibice wiedzą: Tego gola strzelił Krecik! Kuriozalny rzut karny [WIDEO]
Następny artykułMieszkania w Nowym Ładzie. Rząd ma plan, jak pomóc młodym