A A+ A++

Życie opisuje się często pod postacią yin i yang. To dualizm, który niezwykle trafnie opisuje ludzką naturę, dlatego też jest w naszej kulturze tak popularny. Dobre działania pozycjonerskie również mają swoją antytezę. Oprócz White Hat SEO wymienia się bowiem Black Hat SEO, czyli niezgodne z wytycznymi Google praktyki optymalizacji stron.

Warto zyskać świadomość, że niektóre działania mogą nieść za sobą niekorzystne dla strony konsekwencje. Algorytmy Google są niezwykle czujne, co sprawia, że margines błędu z roku na rok coraz bardziej się uszczupla. Sprawdź, dlaczego warto postawić na sprawdzone i rzetelne pozycjonowanie.

Black Hat SEO, czyli praktyki, które mogą zaszkodzić pozycji Twojej strony
Nikt z nas nie lubi być oszukiwany. Jako że rzeczywistość kształtują również ludzie, to wiele z tych cech przenieść można na twory, którymi zarządzamy. Google nie akceptuje nieetycznych działań. Black Hat SEO to inaczej niedozwolone przez przeglądarkę techniki pozycjonowania stron internetowych. Aby zwalczać zło, trzeba je najpierw zrozumieć. Co jest więc istotą tych działań?

Black Hat SEO to z technicznego punktu widzenia praktyki, które mają usprawnić pozycję strony przy użyciu niedozwolonych działań. To, krótko mówiąc, oszukiwanie algorytmów w taki sposób, aby wywołać pozytywny, lecz zazwyczaj krótkotrwały i niestabilny wynik. W tym celu stosuje się na przykład Keyword Stuffing, czyli „wypchanie” treści artykułu ogromem słów kluczowych w nienaturalny sposób. To także kupowanie i sprzedawanie linków, tworzenie spamu na forach z linkiem do danego serwisu oraz pisanie sztucznych tekstów z frazami kluczowymi, które ukrywa się pod kolorem strony.

Warto mieć świadomość, że wykorzystywanie tych praktyk, choć może wydawać się skuteczną drogą na skróty, to witrynie jest w stanie poważnie zaszkodzić. Algorytmy Google są często aktualizowane i uczą się na własnych błędach. Jeśli wykryją niedozwolone działania, to zastosują szereg sankcji, które spowodują spadek ruchu i pozycji strony. Ekstremalną karą jest usunięcie serwisu z indeksu.

Źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

Jak dobrze pozycjonować swoją stronę i czego unikać? Poznaj tajniki White Hat SEO
Aby uniknąć kar, warto grać uczciwie, czyli zgodnie z zasadami. Choć wizja natychmiastowego rezultatu jest kusząca, to należy pamiętać, że tylko White Hat SEO zapewnia bezpieczny i długofalowy efekt. Na czym więc polega? To po prostu tworzenie domeny w sposób, który pozwoli zmaksymalizować wartość pod kątem użytkownika, a nie robotów. W tym celu tworzy się treści o wysokiej jakości, a więc cechujące się: bogactwem językowym, oryginalnością i przejrzystością przekazu. Duplikowanie tekstów nie wchodzi tutaj w grę.

Tworzenie ciekawych i merytorycznych opisów kategorii czy artykułów na blogu ma niezwykłą moc, która sama w sobie potrafi podnieść konwersję. White Hat SEO skupia się również na budowaniu pozycji marki poprzez umiejętne nawiązywanie relacji z klientem, a także poprzez pozyskiwanie wartościowych, organicznych linków z premiowanych stron. Choć efekty często widoczne są dopiero po kilku miesiącach, to warto stać po jasnej stronie mocy, aby cieszyć się naturalną wartością i wysoką pozycją na dłużej. Tylko umiejętne pozycjonowanie sprawi, że Twoja strona internetowa będzie mogła cieszyć się stabilnym rankingiem w wyszukiwarce Google. To dlatego warto postawić na rzetelność.

– Artykuł sponsorowany

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUnijne “jastrzębie” chcą zaostrzenia sankcji dla Rosji
Następny artykułOdurzał kobiety, gwałcił, a wszystko nagrywał telefonem. Policja zatrzymała mieszkańca Rybnika